پرداخت وام یک‌میلیونی به افراد بدون‌درآمدثابت

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک میلیون تومانی به حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی،شهرزاد دانشمندی گفت: حسب مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌بگیر که فاقد درآمد ثابت هستند، پرداخت شود.

وی افزود: این افراد با ارسال پیامک به «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» شناسایی، دسته‌بندی و اسامی شان به سازمان هدفمندی ارسال و متعاقباً به نظام بانکی به منظور پرداخت تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی یادآور شد: روز گذشته نخستین فهرست این افراد که ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر بودند، دریافت شد، که با ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ یارانه‌بگیران قبلی که جامانده بودند مجموعاً به ۴ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی در ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی تسویه خواهد شد.

به گفته دانشمندی با ارسال فهرست یارانه‌بگیران معیشتی بعدی که فاقد درآمد ثابت هستند از سوی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» در مراحل بعدی تسهیلات یک میلیون تومانی به افراد جدید هم تعلق خواهد گرفت.

این مقام مسئول بانک مرکزی با اشاره به تسهیلات یک میلیون تومانی پراخت شده در مراحل قبلی گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه‌بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی شدند که اقساطش از محل یارانه هایشان کسر می‌شود و این تسهیلات در ۵ مرحله در تیر و مرداد امسال پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =