ساختار حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ساختار حقوق و دستمزد کارکنان در آینده‌ای نزدیک اصلاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تاکید بر تغییر کاربری زمین‌های دانشگاه، فعالیت های اقتصادی، مستندسازی و شفاف سازی، خاطرنشان کرد: روسای واحدها باید تبدیل به احسن املاک و مستغلات، کشت گیاهان دارویی، رصد پروژه‌های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مشارکت در فعالیت اقتصادی را سر لوحه کاری خود قرار دهند و از تمام توان علمی و تحقیقاتی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده را ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه، خیرین را شناسایی کنند و با برگزاری جلسه و ارتباط مؤثر و با معرفی واحدها و مراکز دانشگاهی از کمک خیرین در امور دانشگاه استفاده کنند.

فداکار با همراهی محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از بخش‌های مختلف واحدهای شیراز، جهرم، مرودشت، ممسنی، کازرون و مرکز خفر بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082792

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =