دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل دینی و علمی دغدغه‌مند است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل دینی، اعتقادی، فکری، معرفتی، آموزشی، پژوهشی و علم‌آموزی دغدغه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا زاکانی در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قم با یادآوری نقش ممتاز این دانشگاه در استان قم اظهار کرد: با توجه به زیست‌بوم و فرهنگ و شرایط ویژه‌ای که در استان قم وجود دارد، دانشگاه می‌تواند نقش ممتازی را ایفا کند و عاملی برای تغییر شود و اثرات جدی و مؤثر خود را بگذارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل دینی، اعتقادی، فکری، معرفتی، آموزشی، پژوهشی و علم‌آموزی دغدغه دارد و در کنار آن برای جنبه‌های توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به بطن جامعه  حتی در حوزه پزشکی دغدغه‌های جدی وجود دارد؛ بنابراین با کمال افتخار در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی هستم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قم باید به سمتی حرکت کند که برای سایر دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور الگو باشد و از طرفی بتواند در کنار دانشگاه‌های دولتی استان ویژگی‌های رقابتی را فراهم کند.

زاکانی وجود ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دانشجو در کشور را سرمایه بسیار عظیمی دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۵ درصد از سهم دانشگاه‌ها را به خودش اختصاص می‌دهد که می‌تواند با استفاده از این سرمایه در نظام آموزش عالی کشور در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: به اعتقاد من مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قم می‌تواند به اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند و مایه مباهات است که یک دانشگاه اختصاصی در حوزه علوم انسانی اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی درقم راه‌اندازی شود و این دانشگاه  می‌تواند به‌عنوان یک تکیه‌گاه برای سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان باشد؛ اما دانشگاه آزاد اسلامی قم باید به حوزه علمیه تکیه کند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد.

کد خبر: 1082804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =