اقدامات تحولی معاونت قوانین در ۶ ماه اول مجلس یازدهم ارائه شد

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: در جلسه معاونین، دستیاران و مشاورین رئیس مجلس، اقدامات تحولی معاونت قوانین در شش ماه اول مجلس یازدهم ارائه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی، گفت: مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه، گزارش وضعیت عملکرد شش ماهه نخست در حوزه ابزارهای نظارتی مجلس اعم از سوال، تذکر، تحقیق و تفحص و اقدامات معاونت قوانین در راهبری پروژه­‌های ۹ گانه تحولی این معاونت بود.

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، اقدامات تحولی معاونت قوانین در شش ماه اول مجلس یازدهم ارائه شد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست اظهار داشت: در طرح تحولی معاونت قوانین ۹ محور اصلی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده برای تحقق آن­ها ارائه گردید و مورد بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه قرار گرفت.

نگاهداری تمرکز بر پروژه تنقیح قوانین، چگونگی راهبری معاونت قوانین در خصوص طرح­‌ها و لوایح پیشنهادی و نحوه اعلام وصول آن­ها با هدف ارتقاء کیفی را از تاکیدات ریاست مجلس در زمینه اقدامات و پیشنهادات پیرامون اقدامات تحولی معاونت قوانین عنوان کرد.

وی همچنین توجه به رویکرد هوشمندسازی و مردمی­‌سازی از طریق سامانه­‌سپاری حداکثری خدمات معاونت قوانین و مشارکت نخبگان و مردم در ارائه پیشنهادت در زمینه طرح­‌ها و لوایح را از دیگر تاکیدات ریاست مجلس دانست.

نگاهداری گفت: در خصوص بحث بودجه ۱۴۰۰، بر هماهنگی حوزه­‌های ستادی با نمایندگان مجلس و هماهنگی دقیق با کمیسیون­‌ها و دولت تاکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =