ترامپ به جای مماشات با تهران تحریم‌های فلج کننده اعمال کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه با قدردانی از خدمات رئیس جمهور کنونی آمریکا به این رژیم گفت ترامپ به جای مماشات با کسانی که در تهران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند از توافق هسته‌ای خطرناک خارج شده و تحریم‌های فلج کننده اعمال کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید به دلیل خدماتی که وی برای رژیم صهیونیستی انجام داده قدردانی کرد.

وی که در نشست کابینه صحبت می‌کرد، گفت: «از ترامپ به دلیل برسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل قدردانی می‌کنم و سومین سالگرد این اقدام نیز فرا رسیده است. همچنین از وی به دلیل برسمیت شناختن حق حاکمیت اسرائیل بر جولان تشکر می‌کنم و ملت یهود این را فراموش نخواهد کرد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن نیز اشاره کرد که بر اساس آن بخش‌های دیگری از کرانه باختری به اشغال رژیم صهیونیستی در می‌آمد.

نتانیاهو همچنین از نقش دولت ترامپ در عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای عربی نیز قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه با خطاب قرار دادن ترامپ گفت: «به جای در پیش گرفتن سیاست مماشات با کسانی که "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در تهران سر می‌دهند اقدام به خروج از توافق هسته‌ای خطرناک با ایران کرده و تصمیم گرفتید تا تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه آنها اعمال کنید و خطرناک‌ترین تروریست در جهان که قاسم سلیمانی بود را نیز از بین بردید.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز در یک نشست ویدئو کنفرانسی در «اندیشکده هادسون» تاکید کرد که بازگشت به «توافق ناقص هسته‌ای ایران» اشتباه خواهد بود.

وی در سخنرانی خود در این اندیشکده آمریکایی افزود: تحت توافق قبلی(برجام) به ایران اجازه داده شده تا سانتریفیوژهای مدرن خود را توسعه دهد و توانایی غنی سازی خود را دو برابر کند که می‌تواند به آنها توان ساخت فوری بمب دهد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1083055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =