مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با 16 آذر به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مسئولان دانشگاه و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم دکتر طهرانچی در سخنانی ضمن گرامیداشت روز دانشجو به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت و جایگاه دانشجو در دانشگاه پرداخت.

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به صورت مجازی پخش شد، جمعی از دانشجویان دانشگاه به ارائه مطالب، پیشنهادات و مطالبات خود پرداختند.

لزوم ایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح ها و ایده های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

فاطمه السادات میربهبهانی دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با تأکید بر لزوم تعیین سرفصل ها و گسترش رشته های دانشگاهی براساس آینده شغلی افراد، گفت: از مسئولان دانشگاه انتظار داریم تا به درخواست دانشجویان درخصوص ایجاد شغل متناسب با رشته دانشگاهی دانشجویان جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین بر حمایت از ایده ها و طرح های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و عدم تبعیض بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی تأکید کرد.

همچنین فرزین جلیلی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز خواستار مطالباتی همچون ایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح ها و ایده های دانشجویان، ایجاد علاقه و انگیزه برای دانشجویان، ایجاد اشتغال متناسب با رشته دانشگاهی، برگزاری باکیفیت کلاسهای آموزش مجازی در دانشگاه شد.

در ادامه افسانه نجفی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز در سخنانی خواستار ارتقاء کیفیت سیستم آموزشی دانشگاه شد و گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه از ضرورت های امروز کشور است که امیدواریم به زودی با تلاش مسئولان دانشگاه محقق شود.

احسان طاهری دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی نیز بر استفاده از منابع علمی به روز توسط اساتید دانشگاه و رسیدگی به مشکلات سیستم آموزشی تأکید و از مسئولان دانشگاه به خاطر ایجاد فضا برای بیان دغدغه های دانشجویان قدردانی کرد.

همچنین فریال تقدس دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رشته نقاشی نیز در این مراسم به مسئولان دانشگاهی پیشنهاد داد برای هر رشته دانشگاهی یک فیلم کوتاه از راه چهار ساله دانشجویان تهیه کرده و در اختیار دانشجویان قرار دهند تا با کمک آن دانشجویان بتوانند رشته های درستی را انتخاب کنند.

وی همچنین به دانشجویان توصیه کرد که کتابهای درسی را جدی گرفته و با تسلط بر مفاهیم کتابها کار عملی را انجام دهند.

همچنین در این مراسم جمعی از دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مشغول به خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، در یک پیام ویدئویی مطالبات خود از جمله اختصاص تجهیزات پزشکی و ... را از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شدند.

تقدیر از دانشجویان منتخب علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین در این مراسم از دانشجویان منتخب علمی، فرهنگی و ورزشی و اساتید و دانشجویان برگزیده «پروژه ملی بذر» و «پروژه ملی کشت بافت» تقدیر شد.

ماندانا رجایی دستغیب دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته علوم سیاسی (اندیشه سیاسی) واحد شیراز، اسدالله امانیان دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت آموزشی واحد مشهد، بهمن جوان دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) واحد زنجان، کیان اصغری دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران (سازه) واحد الیگودرز، کاظم دهناد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی واحد اسفراین، حسن یزدانی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی واحد قائم‌شهر شش دانشجوی منتخب علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بودند که از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شدند.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده مرحوم عبدالرضا اقتداری عضو هیأت علمی گروه تولید و ژنتیک گیاهی دانشکده کشاورزی واحد اصفهان و بنیانگذار شرکت دانش‌بنیان نگین بذر دانش، دکتر مریم گل‌آبادی استاد برگزیده پروژه ملی بذر و عاطفه نوری دانشجوی برگزیده این پروژه، دکتر فرشته کامیاب استاد برگزیده پروژه ملی کشت بافت و علیرضا ملکی دانشجوی برگزیده این پروژه ملی تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083063

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =