دانشگاه آزاد اسلامی قم دانشگاهی در تراز انقلاب می‌شود/ ارائه نقشه راه دانشگاه علوم انسانی اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم شانزدهم آذر را نماد استکبارستیزی و آغازگر نهضت دانشجویان علیه استکبار دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی در عرصه استانی و کشوری تبدیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام حسن خیری در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه علمی فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قم با گرامیداشت سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: شانزدهم آذر نماد استکبارستیزی و آغازگر نهضت دانشجویان علیه استکبار بود.

وی با بیان اینکه  امیدواریم بتوانیم به تکلیف و رسالت خودمان عمل کنیم،  گفت: اهتمام ویژه‌ای داریم تا با استفاده از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به سمتی حرکت کنیم که شاهد آبادانی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی قم باشیم و به‌عنوان یک دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی فعالیت کنیم؛ بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی قم به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی در عرصه استان و کشور تبدیل می‌شود.

خیری با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی منتسب به مقام معظم رهبری است، بیان کرد: ورود مقام معظم رهبری در عرصه دانشگاه آزاد اسلامی معنادار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه علوم انسانی اسلامی در قم افزود: یکی از معیارهای دانشگاه آزاد اسلامی قم در ایجاد دانشگاه علوم انسانی اسلامی در این استان استفاده از ظرفیت غنی حوزه علمیه است.

وی گفت: برای دانشگاه علوم انسانی اسلامی در حوزه آموزشی، پژوهشی و توانمندسازی استادان کشور برنامه‌ریزی و نقشه راه دانشگاه علوم انسانی اسلامی نوشته و به معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است.

خیری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم پس از بررسی‌های صورت گرفته بتوانیم در آینده‌ای نزدیک برای دانشگاه علوم انسانی اسلامی مجوز نخستین دانشکده اقتصاد مقاومتی با محور رشته‌های مالیه اسلامی و اقتصاد اسلامی را اخذ کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با بیان اینکه بنای ما استفاده از ظرفیت‌هاست، تأکید کرد که دانشجویان، استادان و کارکنان قابلیت‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خود را به دانشگاه عرضه کنند.

به گزارش ایسکانیوز در این مراسم از راضیه بخشعلی دهکردی دانشجوی علمی، روح‌الله مکائیلی دانشجوی نمونه در حوزه ورزش و حمید خاوری‌مقدم به‌عنوان دانشجوی نمونه قرآنی و فرهنگی با اعطای هدایایی قدردانی شد.

 حجت‌الاسلام هنرمند رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و هیئت همراه نیز با حضور در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه علمی، فرهنگی، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قم از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر این دانشگاه قدردانی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083065

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =