۲۳۰۰ استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی پا در رکاب بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی

۲۳۰۰ استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی با آرمان‌های این سردار تجدید پیمان کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ ۲۳۰۰ استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به  زینب سلیمانی رئیس بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی (رضوان‌الله علیه) با آرمان‌های این سردار شهید تجدید پیمان کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: بیش از یازده ماه از روزهای سنگین اما باشکوه، دردناک اما با عظمت، سخت اما زیبا؛ از پروازی بی‌بدیل، عارفانه و عاشقانه سردار دل‌ها می‌گذرد و روز شماری بیش تا سالگرد آن شکوه غم زده و وداع سوزان باقی نمانده است. خونی که به دستور شقی‌ترین انسان ها ریخته شد؛ نسلی را هوشیار و بیدار کرد و مکتبی را بنا نهاد که گستره‌اش به پهنای جغرافیای جهان هست و خواهد بود و تا ظهور صاحب عصر ( عج) زنده و پابرجاست.

در بخش دیگری از این نامه مطرح شده است: «بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی» که در جهت تکوین و ترویج مکتب حاج قاسم در جهان اسلام و نشان دادن این عظمت در دنیای پر تلاطم امروز با هدف ترویج نهضت بیداری اسلامی بر اساس نظریه و الگوی مقاومت و نیز به جهت حفظ و نشر آثار آن فرمانده قلب ملت، شهید اسوه، مظلوم و ظلم‌ستیز تاسیس شده، متعلق به تمام دل‌هایی است که از سحرگاه سیزدهم دیماه ۱۳۹۸ تا کنون آرام نگرفته است. 

استادان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کردند: مکتبی که حامی معنوی آن هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت «علی بن موسی الرضا (ع)»  است و ۸۰ میلیون جان بر کف عاشق خود را سرباز آن می دانند نیازی به ردیف بودجه ۸ میلیاردی ندارد و چه زیبا و عمیق و مدبرانه حضرتعالی و خانواده  حاج قاسم اعلام موضع فرمودید.

در بخش پایانی این نامه آمده است: دو هزار و سیصد استاد بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، در آستانه سالگرد عروج ملکوتی مالک اشتر علی زمان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های این شهید والامقام و اصول مکتب عظیمش، اعلام می‌داریم ما سربازان ولایت، با عنایت حق تعالی تمام ظرفیت‌های دانش، تخصص و توانایی خود در تمامی عرصه‌های علم و فناوری، را جهت پیشبرد اهداف «بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی»، در طبق اخلاص گذاشته و بسیجی‌وار در خدمت بنیاد و پا در رکاب این مکتب جهانی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =