تساوی استقلال و صنعت نفت در دو نیمه متفاوت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیداحمد موسوی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح‌زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، امید حامدی‌فر، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی، سیدفاخر طهامی و رضا خالقی‌فر.

نیمه اول

دقیقه 22: احمد موسوی توپ را سانتر کرد اما فلاح زده با خروجی نامتعادل توپ وی را دفع کرد. با این حال، استقلالی‌ها در برگشت نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و فرصت از دست رفت.

دقیقه 42: نادری در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و پاس رو به جلویی را برای قایدی فرستاد تا او گلزنی کند اما فلاح‌زاده در میانه راه توپ را در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 51(گل): محمد نادری پاس خوبی به مهدی قایدی داد و این بازیکن هم ضربه خود را به سمت دروازه صنعت نفت زد اما دروازه‌بان توپ را برگشت داد. دفع ناقص فلاح‌زاده باعث شد توپ مقابل پای احمد موسوی بیفتد و این بازیکن گل اول استقلال در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 74(گل مردود): طالب ریکانی روی ارسالی که از روی ضربه ایستگاهی صورت گرفت موفق شد دروازه استقلال را باز کند اما این گل توسط کمک داور مردود و آفساید اعلام شد.

دقیقه 83(گل): بازیکن صنعت نفت کرنر را روی دروازه استقلال ارسال کرد و توپ پس از ضربه سر یکی از بازیکنان نفتی به تیر دو رفت و مقابل پای طیبی افتاد و این بازیکن با زانوی خود موفق شد دروازه تیم استقلال را باز کند.

دقیقه 85: طالب ریکانی با رشید مظاهری تک به تک شد اما درخشش دروازه‌بان استقلال مانع گلزنی صنعت نفتی‌ها شد.

دقیقه 89: بازیکنان استقلال دوبار به طور پیاپی به سمت دروازه صنعت نفت ضربه سر زدند اما هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد.

با ثبت این نتیجه استقلال و صنعت نفت هر دو هشت امتیازی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =