تخصیص ۲۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز در کشور

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سال جاری دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدارس خیرساز کشور تخصیص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مهرالله رخشانی مهر عصر دوشنبه در نشست با نماینده مجلس، فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس آباد که در فرمانداری رامسر برگزار شد با بیان اینکه جمع کردن بخاری‌های نفتی و گازی سیاست آموزش و پرورش در راستای تجهیز گرمایشی مدارس کشور صورت گرفته است، گفت: هر کلاس درس برای استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی ۳۰ میلیون تومان هزینه دارد.

وی افزود: تلاش ما بر این است پروژه نیمه تمام در این حوزه انتخابیه غرب مازندران نداشته باشیم و در تأمین سهم دولت برای پروژه‌های خیرساز اعتبارات خوبی داشته و آماده کمک هستیم.

وی تصریح کرد: پروژه‌های دولتی بنا بر طرح تخریب و بازسازی امکان تأمین منابع مالی ندارند و خیرین باید پای کار بیایند تا به عنوان پروژه‌های خیر ساز کمک کنیم.

رخشانی مهر گفت: در سال جاری ۲ هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای مدارس خیر ساز داشتیم که ۱۰۰ درصد جذب شد، زیرا اعتبار پروژه‌های نیمه تمام از منابع ملی و از محل خیر ساز تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: سال ۹۶ سهم نوسازی مدارس از اعتبارات عمرانی کشور ۲ درصد بود و در لایحه بودجه آینده به ۵ درصد رسیده و رشد اعتبارات بیش از ۶ برابر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =