دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی میزبان ۲ شهید گمنام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی از تدفین قطعی پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز حامد برجسته در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با گرامیداشت روز ۱۶ آذر اظهار کرد: روز دانشجو، روز عدالتخواهی و مبارزه با استکبار جهانی بوده و افتخار قشر دانشجو آن است که  در حماسه‌های انقلاب نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای «دکتر فخری‌زاده» و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی مطرح کرد: حضور شهدای خوشنام  مایه افتخار، سربلندی و برکت برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی با بیان اینکه تدفین پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه به خواست خداوند متعال قطعی شده است، عنوان کرد: با توجه شرایط محدودیت‌های کرونایی زمان دقیق و نحوه تشییع پیکر پاک این دو شهید از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  به دانشگاه اعلام می‌شود.

رویکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جدیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی است

برجسته با بیان اینکه باور داریم که شهید همیشه زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد، عنوان کرد: برای برگزاری آیین باشکوه خاکسپاری پیکر پاک این شهدا کارگروهی تشکیل شده که با هماهنگی مسئولان شهری از جمله امام جمعه و فرمانده سپاه مراسمی در شأن و منزلت شهدا برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جدیت در اجرای برنامه‌های فرهنگی است، مطرح کرد: ما دانشگاهی با محور دین مبین اسلام هستیم و علم، ایمان و تقوا مؤلفه‌های جدانشدنی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

سیدمحمد وحدت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی نیز در این نشست گفت: دانشگاه در نظر دارد طبق بخشنامه سازمان مرکزی در موضوع ارزیابی فعالیت‌ها، انتخاب برترین‌ کانون‌ها، جمع‌آوری آثار هنری در موضوعات تئاتر و فیلم و داستان‌نویسی جشنواره رشد  را برگزار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083270

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =