راه‌اندازی خط تولید چراغ خودرو در واحد آشتیان/ حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی تحقق می‌یابد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان با اشاره به نشست‌های مکرر با بخش صنعت ایران‌خودرو و مدیریت صنعت پژوهش صنعت مدرن از راه‌اندازی خط تولید قطعه کنترل چراغ خودرو در واحد آشتیان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بررسی عملکرد حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی و بررسی مسائل و مشکلات واحد آشتیان با حضور حسین کلانتری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، مجید حق‌وردی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، معاونان و برخی از مدیران واحد اراک در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی واحد آشتیان برگزار شد.
 کلانتری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شانزدهم آذر ماه (روز دانشجو) و محکوم کردن ترورشهید فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، اظهار کرد: اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد مشکلات کشور در شرایط کنونی و فشارهای خیانت آمیز قدرت های جهانی در شرایط دیگر قابل حل است و کشور رو به جلو حرکت خواهد کرد.
وی مدیریت جهادی را از جمله مفاهیمی دانست که به‌واسطه ضرورت انقلاب اسلامی شکل گرفته و آثار و برکات فروانی را در سال‌های گذشته نصیب کشور کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی مقام معظم رهبری را پرچمدار مدیریت جهادی دانست و به بیان شاخص‌های مدیریت جهادی اشاره کرد.
کلانتری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان در جذب دانشجو بسیار موفق بوده است، از رئیس دانشگاه و همکاران واحد آشتیان به دلیل جذب موفق دانشجو قدردانی و تشکر کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بر جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت برای سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان و حتی استان نیز تأکید کرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان زمین‌های کشاورزی بسیار مساعدی در اختیار دارد، بر کاشت محصولات استراتژیک و مشارکت با بخش خصوصی به‌ منظور ایجاد درآمد غیرشهریه‌ای تأکید کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درخصوص برگزاری جلسات شورای معاونان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: باید با همفکری و همکاری با یکدیگر بیش از پیش به اهداف از پیش تعیین شده و کلان دانشگاه دست یابیم و بتوانیم به سهم خود گامی مؤثر در تحقق مطالباتی که مقام معظم رهبری از دانشگاه و دانشگاهیان دارند، برداریم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان هم با مقایسه سنوات گذشته در جذب دانشجو و سال ۹۹ که بیشترین آمار را بین سال‌های گذشته واحد آشتیان داشته است، این مهم را مرهون تلاش‌های همکاران دانشگاه برشمرد.

وی با اشاره به نشست‌های مکرر با بخش صنعت ایران‌خودرو و مدیریت صنعت پژوهش صنعت مدرن از راه‌اندازی خط تولید قطعه کنترل چراغ خودرو در واحد آشتیان تا پایان سال خبر داد.  
در ادامه عملکرد حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی  وفناوری واحد آشتیان مورد بحث، بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 در پایان جلسه  کلانتری و هیأت همراه از امکانات و فضاهای آموزشی فرهنگی، رفاهی و کشاورزی واحد آشتیان بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =