تابش علت اصلی افزایش قیمت مرغ را اعلام کرد

رئیس سازمان حمایت گفت: آمارها نشان می‌دهد که در استان تهران هر روز ۱۲۰۰ تن گوشت مرغ نیاز است، اما ارقام میادین میوه و تره بار، توزیع روزانه ۳۷۰ تن مرغ را نشان می‌دهد که این منتج به افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عباس تابش در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: خوشبختانه بر اساس آمار، تا کنون نسبت به سال گذشته، کنجاله سویا وارد کردیم و این آمارها در دیگر نهاده‌های دامی هم، نشان دهنده برنامه ریزی درست ما و وزارت جهاد است.

وی تاکید کرد: برای مثال کسانی که پرونده ۸۵۰ میلیون تومانی در دست بررسی دارند و نهاده گرفته اند، اما هیچ گوشتی تحویل نداده اند در حال ایجاد هجمه خبری به مسئولان هستند.

تابش گفت: ما از صدا و سیما خواهش می‌کنیم برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ما کمک کند متاسفانه برخی افراد در سایه انجمن‌ها و اتحادیه ها، از همه ابزارها استفاده می‌کنند تا سازمان‌هایی را که برای حق مردم، تلاش می‌کنند مورد هجمه خبری قرار دهند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: ما به همه استان‌ها اعلام کرده ایم که قیمت مرغ زنده از قیمت مصوب بسیار بالاتر است و از سازمان‌های جهاد استانی نیز خواسته ایم که هر چه زودتر در بحث سامان بازار مرغ و تخم مرغ، اقدام کند.

وی دربخش دیگری از صحبتهایش گفت: خبر خوش ما برای مردم، است که قیمت هر ماسک برای مصرف کننده ۱۰۰۰ تومان و برای عمده فروش ۸۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =