انتقام از عاملان و آمران ترور شهید «فخری‌زاده» حتمی است

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده، گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اصغر زارعی از پیشرفت در بررسی پرونده ترور شهید محسن فخری زاده و اعلام نتایج آن در اسرع وقت خبر داد و گفت: ما حتماً در این پرونده جلو می‌رویم و نهادهای ذیربط مختلف از اطلاعات سپاه، سپاه حفاظت و وزارت اطلاعات شبانه روز در حال بررسی این پرونده هستند.

وی تاکید کرد: حتماً و در اسرع وقت در برنامه‌ای زنده، بنده یا یکی از مسئولان دیگر نتایج این بررسی‌ها را تبیین و از پیشرفت‌ها در این زمینه به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به دستگیری عوامل دخیل در این جنایت وجود دارد؟ گفت: شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها، خبیثان کمک کننده‌ای را هم به کار می‌گیرند و این خبیثان گاهی مواقع متاسفانه نام ایرانی هم باید برایشان به کار گرفت؛ کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند که باید شناسایی و معرفی شوند که این کار را می‌کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =