امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گرامی داشت هفتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس امنیت و آرامش امروز جامعه را حاصل خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احسان کامرانی در هفتمین سالگرد گرامی داشت تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی که به همت معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس با پخش زنده از صفحه اینستاگرام دانشگاه انجام می شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امروز ادامه راه شهدا یکی از مهمترین گزینه ها برای همراهی  و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است.

وی یادآوری کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و ترویج اندیشه های دینی از وظایف است که امروز باید سینه به سینه به نسل جدید منتقل شود تا روح استکبار ستیزی و عدالت خواهی را با درک عمیق از وقایع انقلاب و جنگ تحمیلی در نسل جوان به منصه ظهور برسانیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز یکی از ماموریت های مهم فرهنگی را انتفال مفاهیم جبهه و جنگ به نسل جوان جامعه دانست و گفت: امروز دشمن با فرافکنی به دنبال تفرقه و دور کردن افکار و اندیشه جوانان از بطن انقلاب است.

محمود صباحی زاده یادآور شد: شهدا با اهدا خون خود انقلاب را برای ما بیمه کردند و ما وظیفه داریم در نگهداری این امانت الهی که با خون هزاران جوان وطن در راستای استکبار ستیزی و عدالت خواهی شکل گرفته با همت و قدرت بیشتری به پیش بتازیم.

این مراسم با سخنرانی رزمنده دفاع مقدس محمد دهقانی همراه با مداحی و دعای زیارت عاشورا پایان یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1083347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =