حناچی در تمرینات سرخپوشان/ واکنش ها به احکام کمیته وضعیت/ اعتراض تراکتور به سخنان میثاقی

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) – طاها کاردان/ حجم اخبار فوتبال داخلی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اعتراض تراکتور به سخنان میثاقی
شب گذشته محمد میثاقی در بخشی از برنامه فوتبال برتر، ضمن تمجید از محمد عباس زاده که زننده گلی سه امتیازی برای تراکتور در هفته چهارم مسابقات بود، به بوسیدن لوگوی باشگاه‌ها توسط بازیکنان جدید اشاره کرد و با اشاره غیرمستقیم به حواشی‌ای که برای شجاع خلیل زاده پس از بوسیدن لوگوی الریان ایجاد شد، از باشگاه‌ها و مسئولانشان خواست تا برای بوسیدن لوگو، روی بازیکنان فشار وارد نکنند.
میثاقی در این بخش از برنامه اینطور حرف زده است:« گل عباس زاده خیلی خیلی مهم بود برای تراکتور. دیگر برای بوس کردن خیلی بازیکنان را اذیت نکنید. دیدید که. این روزها بازیکنان از این باشگاه به آن باشگاه می‌روند. این اتفاقاتی است که خیلی می‌افتد، ولی بعدش ضدعفونی می‌کنند.»
حالا کمتر از 24 ساعت از این اتفاق می‌گذرد که مدیریت باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه‌ای و ارسال به صدا و سیما، خواستار عذرخواهی رسمی سازمان و همینطور پخش بازی تراکتور و پیکان به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما شده است.

بازگشت فرشید اسماعیلی به تمرینات استقلال
فرشید اسماعیلی که در بازی استقلال در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و 3 مسابقه تیمش با ماشین سازی، پیکان و نفت آبادان را از دست داده بود، طی روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی استقلال کار کرده و تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشته است. حالا او به بهبودی کامل رسیده و با اعلام مهدی سیاه‌پوش پزشک استقلال از فردا کارش را با آبی ها از سر می‌گیرد.
قرار است اسماعیلی نیز مانند قایدی و غفوری از فردا در تمرینات آبی ها حضور پیدا کند و از نظر بدنی آماده دیدار با شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر شود. با توجه به وجود مصدومان دیگر در ترکیب استقلال، بازگشت اسماعیلی خبر خوبی برای کادرفنی آبی ها محسوب می‌شود.

غرامت 2/3 میلیاردی فکری به نساجی مازندران
با گذشت 5هفته از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال هنوز پرونده شکایت باشگاه نساجی مازندران از محمود فکری باز است.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از ورزش سه، همانطور که در جریان هستید بعد از جدایی قریب الوقوع محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری سرمربی فعلی آبی پوشان را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد ۲۵٠ میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد. همچنین در خصوص درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات نقل و انتقالات نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود اعلام کرد.

شهردار تهران به تمرین پرسپولیس رفت
سرخپوشان پایتخت که در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، امروز دو میهمان ویژه را در تمرین خود داشتند؛ یکی نیما نکیسا گلر سابق این تیم و دیگری پیروز حناچی شهردار پایتخت.
حناچی در حاشیه این بازدید گفت: انشالله پرسپولیس به نمایندگی از تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. ما هم در تمرینات امروز حاضر شدیم تا به کادر فنی و بازیکنان دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم. برای نماینده مردم ایران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با پیروزی برگردند.

استقلال به زمان صدور حکم بابک مرادی اعتراض کرد
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال روز گذشته حکم پرونده شکایت ماشین سازی از بابک مرادی که با فسخ یک طرفه به جمع آبی های تهرانی پیوسته بود را صادر کردندکه از این رو مرادی از لیست بازی دیروز با نفت آبادان خط خورد و در چنین شرایطی مسئولان استقلال معتقدند زمان اعلام حکم مرادی درست نبوده و صدور آن چند ساعت قبل از بازی تمرکز تیمشان را از بین برده است.
پرویز مظلومی سرپرست استقلال در این خصوص به فارس گفته است: « شما باید قبل از بازی دیروز رختکن تیم ما را می‌دیدید که به خاطر محرومیت بابک مرادی چقدر ناراحت بودند. خواهش من این است که آقایان فوتبالی فکر کنند و این گونه نباشد که در روز مسابقه بازیکن تیم ما را 4 ماه محروم کنند.»
وی افزود: «نمی‌شد حکم بابک مرادی را امروز و بعد از بازی صادر می‌کردند؟ اینها مسائلی است که در 5 هفته گذشته ما را اذیت کرده و واقعا ما را به شک انداخته که شاید نمی‌خواهند استقلال موفق شود.»

ایستادگی پیکان در پرونده واسعی
جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حکم پرونده شکایت باشگاه پیکان تهران از سعید واسعی صادر و ابلاغ شده است. در این باره مسائلی مطرح شد مبنی بر اینکه واسعی حداقل 4 ماه محروم شده و باید مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان نیز غرامت به پیکان بپردازد.
در این شرایط اما فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی اعلامی نداشته است. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان اما همچنان این موضوع را پیگیری خواهد کرد. او درباره آخرین وضعیت حکم واسعی به خبرگزاری ایلنا گفته است: «در حال حاضر حکمی به ما ابلاغ نشده است و اگر حکمی ابلاغ شود مطئمنا از حق و حقوق باشگاه دفاع خواهیم کرد. با تمام توان از حقوق باشگاه پیکان دفاع می‌کنیم.»

اعلام اسامی بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان برای اردو های بعدی
در پایان اردوی نخست تیم ملی جوانان، با نظر کادر فنی اسامی 25 بازیکن جهت حضور در اردوهای آماده سازی اصفهان و شیراز و انجام مسابقات تدارکاتی مورد نظر اعلام شد.
فهرست بازیکنان دعوت شده در اردوی پیش روی به این شرح می باشد: سعید کریم آذر، بهزاد سلامی بابایی لو، محمد رستمی زاد، محمدرضا عسکری، یاسین سلمانی، علیرضا منظمی، پیمان دادخواه، عارف محمدعلی پور، حسین نخودکار، فردین رابط، شهاب الدین دهقانیان، عرفان روحانی، حسین شاهوردی ، مهدی محمدی، علیرضا باویه، علی سبحانی، احمدرضا جلالی، احمد جنادله، علیرضا اسدآبادی، محمدجواد کیا، سعید آهنی، علیرضا وصالی، حمیدرضا رضایی، علی پوراسماعیل و امیرحسین نیکپور.

نفرات فوق پس از انجام تست کرونا تمرینات خود را از روز 19 آذر در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهند کرد همچنین روز 20 آذر به منظور انجام یک مسابقه تدارکاتی برابر تیم بزرگسالان باشگاه سپاهان راهی اصفهان خواهند شد. اردوی تیم ملی جوانان تا 24 آذر در اصفهان ادامه خواهد داشت و شاگردان داوود مهابادی این شهر را به مقصد شیراز ترک می کنند و پس از انجام یک بازی تدارکاتی برابر تیم فجر شهید سپاسی در شیراز 28 آذر به تهران بازمی گردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =