توصیه محرمانه به وریا غفوری: جراحی نکن، با آمپول بازی کن

پزشکان معتمد کاپیتان استقلال به این بازیکن توصیه کرده‌اند تا سرحد امکان برای مداوای این مصدومیت سراغ جراحی نرود و با فیزیوتراپی و استفاده از آمپول‌های ویژه کار را جلو ببرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ وریا غفوری به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند و علاوه بر آن این شایعه هم مطرح شد که شاید مجبور شود پاهای خود را به تیغ جراحی بسپارد ولی از قرار معلوم توصیه‌های ویژه‌ای به او شده تا چنین کاری را انجام ندهد و با استفاده از آمپول و فیزیوتراپی رقابت‌های لیگ برتر را ادامه دهد.

مداوا زیر نظر نوروزی
دکتر امین نوروزی چندی قبل از استقلال جدا شد و تأکید کرد بنا بر دلایلی دیگر شرایط برای تداوم همکاری وجود ندارد. در همان زمان این شایعه مطرح شد که برخی بازیکنان استقلال تأکید دارند در صورت مصدومیت فقط زیر نظر دکتر نوروزی مداوا شوند. آنها تأکید داشتند مشکلی با کادر پزشکی جدید ندارند ولی با دکتر نوروزی به مراتب راحت‌تر هستند و به کار او فوق‌العاده اعتماد دارند. حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد وریا غفوری هم از جمله نفراتی است که زیر نظر پزشک کنونی استقلال روند درمانی خود را انجام نمی‌دهد و ترجیح داده با توجه به اهمیت موضوع، همچنان زیر نظر پزشک سابق استقلال که یکی از مطرح‌ترین پزشکان در زمینه آسیب‌دیدگی‌های ورزشی محسوب می‌شود، کار کند.

جراحی نکن
طبق برنامه قرار است  غفوری از روز سه‌شنبه یا چهارشنبه در تمرینات استقلال حاضر شود و احتمال جراحی کردن او نیز ضعیف است. بر اساس شنیده‌های ما، پزشکان معتمد کاپیتان استقلال به این بازیکن توصیه کرده‌اند تا سرحد امکان برای مداوای این مصدومیت سراغ جراحی نرود و با فیزیوتراپی و استفاده از آمپول‌های ویژه کار را جلو ببرد غفوری هم به همین خاطر فعلاً دست نگه داشته و سراغ عمل جراحی نرفته است. قاعدتاً اگر مداوای وریا ثمربخش باشد، استقلال با چالش جدیدی مواجه می‌شود چون قطعاً سایر مصدومان این تیم هم تا پایان فصل ترجیح می‌دهند توسط دکتر نوروزی مداوا شوند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1083401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =