با مدیریت صحیح می‌توان قهرمان شد هرچند با هزینه و تجربه کمتر

سعید صفرزاده بازیکن تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد با تأکید بر کمبود ها و مشکلات سال اولی بودن تیم، گفت:خوشبختانه با تلاش بچه ها و حمایت مسئولان قهرمان شدیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ محدودیت‌های کرونا، مرحله آخر مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور را تعطیل کرد تا کار، به شمارش امتیازها برسد که درنهایت تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیشترین امتیاز از مجموعه دو مرحله اول و دوم لیگ بتواند مقام قهرمانی این رشته را در میان باشگاه‌ها و تیم‌های صاحب‌نام این مسابقات به دست آورد.

در این میان سعید صفرزاده، بازیکن این تیم از مشکلات و کمبود ها گفت و با توجه به سال اولی بودن تیم، شرایط را قابل قبول دانست. در متن زیر گفتگوی ایسکانیوز با بازیکن تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد را بخوانید.

- برای شروع خودتان را معرفی کنید
از سال 83دوچرخه سواری حرفه ای را شروع کردم، از تیم پتروشیمی تبریز شروع کرده و بعد به تیم پیکان تهران رفتم و بعد از آن به تیم پتروشیمی برگشتم و چندین سال در پتروشیمی بودم؛ بعد از انحلال تیم پتروشیمی تبریز به تیم شهرداری تبریز رفتم؛ دو سال اخیر هم در تیم ای چینی بودم امسال هم در لیگ 99 با تیم دانشگاه آزاد بودم.

- مسابقه امسال چطور بود؟ اثراث کرونا به چه شکل بود؟
همان دو مرحله ای هم که برگزار شد به نظر ام عالی برگزار شد من خودم فکر میکردم به خاطر کرونا هیج مسابقه برگزار نشود،از مسئولان محترم فدراسیون تشکرمیکنم؛ خوب برگزار شد ولی کرونا به دوچرخه سواری در ایران آسیب بیشتری زده است نسبت به کشور های دیگر، در اروپا مسابقات برگزار شده اما در آسیا مسابقات برگزار نشده و داخل کشور هم همان دو  مرحله مسابقه برگزار شد که برای یک دوچرخه سوار خیلی کم است؛ امیدوارم شرایط بهتر بشود.

- از اول فصل فکر می‌کردید قهرمان شوید؟
بله؛ همان موقع که من با مسئولان تیم به تفاهم رسیدم و برنامه خودم را دادم به اقای هاشم کندی گفتم که اگر یک مقدار هوشمندانه عمل کنیم حتما میتوانیم قهرمان شویم. -شاید تیم سپاهان اصفهان اسم و رسم دار تر است و از لحاظ بازیکن وزنه سنگین تری است- ولی بالاخره رهبری کردن تیم ها فرق میکند با هم، من نسبت تجربه چندین ساله خودم به اقای هاشم کندی قول دادم اگر تحت این برنامه بتوانیم حرکت کنیم و یک مرحله هم میزبان مسابقات بشویم و مسیر را خودمون انتخاب کنیم حتما میتونیم اول لیگ بشویم. تیم سپاهان هزینه بیشتری کردند شاید دو برابر ما ولی خوب ما اول شدیم و آن ها دوم شدند.

- برنامه‌تان برای آینده چیست؟
ابرنامه های سال آینده مشخص نیست؛ من احتمالا با یک تیم خارجی قرارداد خواهم بست اما برای مسابقات تور  اگر مسابقات داخلی رو بتوانیم  به تفاهم برسیم با همین تیم دانشگاه ازاد ادامه خواهم داد.

- وضعیت قرارداد و دریافتی تان به چه صورت بوده است؟
هنوز دریافتی نداشته ایم و ما بازیکنان تحت فشار بودیم ولی مسئولان قول هایی داده اند؛ تیم های پایین تر از ما که 5-6 ام هستند شاید 80 درصد قرار دادشان را گرفتند بالاخره سال اول تیم است بازیکن ها در این شرایط اقتصادی از خود گذشتگی کردند و خیلی تحمل کردند چون سال اول بود کنار آمدیم و امید واریم که مسئولان دست یاری برسانند و از خود گذشتگی بچه ها را جبران کنند.
-امکانات و شرایط فراهم شده توسط باشگاه برای تمرین ها و اردو ها چطور بود؟
بهتر از این قطعا میتونست باشد چون سال اول تیم است بچه به چشم بلند مدت وارد تیم شدند و با نیت احیا دوچرخه سواری در تبریز آمدند به همین خاطر بازیکن ها از خودگذشتگی کردند اما قطعا بهتر خواهد شد با این کسب نتایج قهرمانی انگیزه تیم داری بیشتر خواهد شد و به نفع همه خواهد شد.

- صحبت پایانی
مشکلات جزئی بوده است که برمیگردد به سال اولی بودن و شرایط کلی کشور و به خاطر شرایط کرونا قابل پذیرش است و امیدوارم در سال های آینده به همت مسئولان بهتر هم خواهد شد.
از مسئولان تشکر ویژه دارم بچه ها پیشنهاد های بهتری داشتند ولی قبول نکردند آمدند اینجا که تیم جدید و نوپا احداث بشود و جوانان بیایند و از شرایط استفاده کنند برای استمرار ریشه دوچرخه سواری در تبریز که به کما رفته بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =