همه باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی بر داعش عمل کنند

رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش بر مسئولیت‌پذیری همه در حفظ این پیروزی بزرگ تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید عمار حکیم در پیامی تصریح کرد: هر ساله در دهم دسامبر شاهد جشن ملی و بزرگ عراق در بیرون راندن تروریست‌ها و درهم شکستن قدرت آنان به دست رادمردانی هستیم که به ندای وطن و فتوای مرجعیت عالیقدر لبیک گفته و به میدان نبرد شتافتند و بی‌اعتنا به شدت پیکار و دشواری شرایط، دست به حماسه‌آفرینی و ترسیم صحنه‌های دلاورانه‌ زدند تا اینکه اراده الهی، وعده خود را به دست آنان تحقق بخشید.

رهبر ائتلاف عراقیون افزود: به مناسبت فرا رسیدن این پیروزی، با پرهیز از دلایل و بسترهای بازگشت تروریسم و استحکام‌بخشی به طرح‌های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی تروریسم، همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل کنند.

سید عمار حکیم در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عراق اعم از ارتش، پلیس، الحشد الشعبی، پیشمرگه، عشایر و دیگر قهرمانان این حماسه جاویدان، خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده و نیز شهرهای نیروهای آزادکننده و بازگشت همه آوارگان به شهرهایشان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =