«لایو استودیو» در دانشگاه آزاد اسلامی زرند راه‌اندازی شد/ آغاز فعالیت کانون فرهنگی «معرفت رضوی»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند از راه‌اندازی لایو استودیو توسط بسیج دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  حمیدرضا متصدی‌زاده، با تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا عمده فعالیت‌های دانشگاه از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و به‌مناسبت ۱۶ آذر فقط با ۲۰ نفر مراسمی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم.

این مسئول درباره راه‌اندازی لایو استودیو توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند یادآور شد: در این استودیو دانشجویان فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی لازم را از طریق لایو (اینستاگرام) انجام خواهند داد.

وی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در رزمایش «از حماسه تا حماسه» عنوان کرد: دانشجویان آثار خود را در این زمینه ارسال کرده‌اند و مقرر شده داوری روی این آثار صورت بگیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با اشاره به توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه بیان کرد: این کار در قالب طرح شهید سلیمانی انجام و اقلام مدنظر بین محرومان توزیع شده است.

متصدی‌زاده از فعالیت کانون فرهنگی «معرفت رضوی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند خبر داد و افزود: مقرر شده مجوز لازم از دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برای راه‌اندازی دوره تشکیلاتی فضای مجازی اخذ شود تا فعالیت در این راستا شکل جامع‌تر و کامل‌تری به خود بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083749

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =