تقابل جذاب رکورداران تاریخ استقلال/ آبی‌ها در مشهد به رستگاری می‌رسند؟

در ایستگاه ششم رقابت‌های لیگ بیستم، از ساعت ۱۵:۴۵ روز یکشنبه آبی پوشان در مشهد میهمان شهرخودرو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-تینا نجفی، در ایستگاه ششم رقابت‌های لیگ بیستم، از ساعت ۱۵:۴۵ روز یکشنبه آبی پوشان در مشهد میهمان شهرخودرو خواهند بود.

به زبان آمار

این دو تیم پیش تر ۱۴ بار در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که نیمی از این دیدارها به نتیجه تساوی ختم شده است. پنج دیدار دیگر با برتری آبی‌ها و دو دیدار نیز به سود مشهدی ها به پایان رسیده است.

خاطره بازی با آخرین قاب استرا!

این دیدار به نوعی یاداور دیدار رفت فصل گذشته این دو تیم و آخرین حضور استراماچونی روی نیمکت آبی‌هاست. دیداری که اگر چه با پیروزی و صدرنشینی استقلال همراه شد، اما آغاز روزهای تلخ آن ها را رقم زد.

جایگاه دو تیم!

آبی های پایتخت در پایان هفته پنجم با ۸ امتیاز به رتبه ای بهتر از هفتم جدول رده بندی دست نیافته اند. شاگردان رحمتی نیز با ۷ امتیاز پایین تر از آبی ها، هشتم هستند.

جدال رکورداران تاریخ استقلال!

تقابل استقلال و شهرخودرو، تقابل دو تن از رکورداران تاریخ باشگاه استقلال است. محمود فکری، ۳۷۷ بار پیراهن استقلال را به تن کرده است و از این حیث با خلق رکوردی منحصر به فرد، نام خود را در تاریخ این باشگاه پرآوازه کرده است. اما مهدی رحمتی نیز که حالا اولین فصل مربیگری اش را در مشهد سپری می کند، از منظری دیگر رکوردار است. او با ۱۷۲ بار کاپیتانی، پیشتاز کاپیتان های تاریخ استقلال است. البته فکری هم از این حیث پس از رحمتی و زرینچه، در رتبه سوم است.

غایبان مسابقه!

دیاباته، غفوری و ریگی مصدومان آبی پوشان هستند. اسماعیلی هم به دلیل مسائل انضباطی در این مسابقه غایب خواهد بود.

فکری بالاخره رضایت هواداران را جلب می کند؟

پس از ناکامی استقلال در بردن صنعت نفت آبادان، نارضایتی از عملکرد فکری و کادرش شدت گرفت. آبی ها هنوز نه به ترکیب نهایی خود دست یافته اند و نه از حیث تاکتیکی، به جمع بندی و ثبات رسیده اند. از طرفی، ستاره های استقلال در این چند بازی خود را کم فروغ نشان داده اند. بازیکنی نظیر قایدی که فصل رویایی را پشت سر گذاشته بود، هنوز پایش به گلزنی باز نشده است که این موضوع نیز بی ارتباط با ضعف عملکرد کادر فنی آبی پوشان نیست. اما یک نمایش قابل قبول در مقابل تیم رحمتی و کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه می تواند مسکنی بر شرایط این روزهای آن ها باشد. اگر و تنها اگر فکری، قدر این فرصت طلایی را بداند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =