سازشگران با تل آویو همان هایی هستند که به یمن تجاوز کرده اند

مفتی یمن به عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و تل آویو و ارتباط این روند با تجاوز به یمن واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المسیره، «شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن اعلام کرد کشورهایی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده اند، همان کشورهایی هستند که برای حمله به ملت یمن و خدمت به دشمن صهیونیستی-آمریکایی با عربستان ائتلاف کردند.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، میزان تسلیم شدن رژیم های مزدور در برابر دشمنان امت اسلامی را نشان می دهد.

شرف الدین بیان کرد که امروزه منافقین مراسم های مربوط به یهودیان و مسیحیان را بزرگ می شمرند در حالی که مدعی هستند که بزرگداشت میلاد پیامبر اسلام (ص) یک بدعت است.

وی ادامه داد: هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سوق دادن شمار بیشتری از امت اسلامی به سمت دوستی با دشمنان به شمار می رود تا آنها بتوانند طرح های پلید خود را در خاورمیانه اجرا کنند.

روز پنجشنبه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و مغرب خبر داد؛ اقدامی که با واکنش گروه های مقاومت رو به رو شده است.

پیش از مغرب نیز کشورهایی همچون امارات، بحرین، سودان و عربستان نیز به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده اند یا در آستانه علنی کردن روابط خود با تل آویو هستند، موضوعی که خشم ملتهای مسلمان جهان را برانگیخته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =