ایجاد بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی با استفاده از تسهیلات کشاورزی

با پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی به متقاضیان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی در کردستان ایجاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: متقاضیان بخش کشاورزی این استان در سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی دریافت کردند.

خلیل فعله گری افزود: این میزان تسهیلات توسط جهاد کشاورزی و نهادهای حمایتی به متقاضیان پرداخت شده که با استفاده از آن در ۲ هزار و ۹۸۲ طرح برای چهار هزار و ۵۲۵ نفر اشتغال ایجاده شده است.

فعله گری گفت: سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سال جاری ۳۶۴ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی سه هزار و ۴۴ طرح برای اشتغال پنج هزار و ۷۸۷ را به بانک‌های عامل معرفی کرده که تا بانک‌های عامل تاکنون ۶۳ درصد از این میزان شامل ۲۴۰ میلیارد تومان را به متقاضیان پرداخت کرده است.

فعله گری سهم تسهیلات پرداختی جهاد کشاورزی از محل اشتغال پایدار روستایی در سال جاری را یک ۱۶۲ میلیارد تومان برای یک هزار و ۴۵۲ طرح اعلام کرد و افزود: با استفاده از این طرح برای ۲ هزار و ۷۹۱ نفر به صورت مستقیم در طرح‌ها مشغول بکار شده اند.

وی گفت: با استفاده از تسهیلات پرداختی نهادها نیز یک هزار و ۷۲۸ نفر در یک هزار و ۵۳۰ طرح مشغول بکار شده اند که در این بخش نیز ۷۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =