۹۷ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره علمدار ارسال شد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ارسال بیش از ۹۷ هزار اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار (یادواره سردار سلیمانی) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا کاظمی بیان کرد: از هجدهم شهریورماه ۹۹ و شروع به کار جشنواره فرهنگی هنری علمدار، یادواره سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور تا پایان روز دهم آذرماه ۹۹، ۹۷ هزار و ۹۷۷ اثر در رشته‌های مختلف این جشنواره به دبیرخانه کشوری جشنواره واقع در دبیرخانه کشوری مستقر در آموزش‌وپرورش استان کرمان ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه استقبال دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری در آموزش‌وپرورش بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی سراسر کشور با شرکت بی‌نظیر خود در رشته‌های نقاشی، نامه‌ای به سردار و دکلمه خوانی ۶۸ هزار و ۳۰۹ اثر را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در رشته‌های نقاشی، داستان کوتاه، داستانک، خاطره‌نویسی، دل نوشته، نامه‌ای به سردار سلیمانی، ۲۰ هزار و ۸۱۹ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند. برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری کشور در بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) بوده است.

وی درباره مشارکت فرهنگیان در این جشنواره گفت: از فرهنگیان سراسر کشور نیز ۸ هزار و ۷۳۳ اثر در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، بیان خاطره، مقاله، خوشنویسی و نقاشی‌خط توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شده است.

ارسال ۱۱۶ اثر از دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور

کاظمی ادامه داد: از سوی دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور، از جمله قطر، ژاپن، سوریه، ارمنستان، پاکستان، مالزی، قرقیزستان، روسیه، ترکیه لبنان و اردن نیز ۱۱۶ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: تمام آثار دریافتی در کمیته فنی جشنواره در حال بررسی و داوری است و آثار منتخب و برگزیده در اختتامیه جشنواره در دی‌ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =