تصمیم ویژه شریعتمداری برای کاهش مشکلات تعاونی‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف تعاونی‌های مشکل دار کشور، موسی نجفی مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان «رئیس کمیته مرکزی تعاونی‌های مشکل‌دار کشور» منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ساماندهی و تعیین تکلیف تعاونی‌های مشکل دار کشور، موسی نجفی مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به عنوان " رئیس کمیته مرکزی تعاونی های مشکل‌دار کشور "منصوب کرد.

متن ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح ذیل است:

با توجه به دستورالعمل نحوه رسیدگی به امور تعاونی های مشکل دار، به شماره ۲۲۳۶ مورخ ۹۸/۲/۱۴ به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان" رییس کمیته مرکزی تعاونی های مشکل دار" منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب دستورالعمل اجرایی، نسبت به ساماندهی و تعیین تکلیف تعاونی های مشکل دار موفق و موید باشید.

کمیته مرکزی در حوزه معاونت امور تعاون وزارت متبوع و کمیته های استانی در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها با ریاست مدیران کل استانی مستقر هستند.

مطابق دستورالعمل نحوه رسیدگی به امور تعاونیهای مشکل‌دار که قبلا توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده بود، تمام امور مربوط به تعاونیهای مشمول این دستورالعمل باید به این کمیته ها ارجاع و در آن رسیدگی شود و هرگونه تصمیم اداری در این خصوص بدون رعایت ترتیبات این دستورالعمل فاقد اعتبار است.

کمیته مرکزی تعاونی‌های مشکل‌دار متشکل از موسی نجفی مدیرکل دفتر تعاونی های توزیعی، داوود کرمی مشاور ویژه وزیر و مدیرکل دفتر حوزه وزارتی، حسین علایی رئیس مرکز حراست، علیرضا ولی پور مدیرکل دفتر حقوقی، سید معین هاشمی مدیرکل توسعه تعاون، رویا رفیعی مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، ابوالقاسم داوودی معاون مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی و مدیرکل استان ذیربط است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =