عملکرد مالی و بودجه‌ای کمیته امداد در سال ۹۸ مطلوب ارزیابی شد

عملکرد مالی و بودجه‌ای کمیته امداد برای سال ۹۸ از سوی معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و موسسه مفید راهبر،شفاف و مفید ارزیابی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجمع عمومی سالیانه کمیته امداد به منظور بررسی حساب‌های مالی سال ۹۸ با حضور اعضای هیأت امنای این نهاد، محمدجواد ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری، هوشنگ نادریان، مدیرعامل مؤسسه حسابرسی مفید راهبر و هیأت همراه تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد ضمن تشکر از اعضای هیأت امنا به دلیل همراهی و همکاری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلی این نهاد، گزارشی از فعالیت‌های مالی کمیته امداد در سال ۹۸ را ارائه کرد.

در ادامه، بازرسان و حسابرسان مؤسسه مفید راهبر به ارائه گزارشی از وضعیت مالی و مقایسه بودجه با عملکرد کمیته امداد پرداخته و عملکرد این نهاد در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند را بر پایه گزارش‌های مدون، استانداردهای حسابرسی بخش عمومی و تلفیقی گروهی، «مطلوب» ارزیابی کردند.

همچنین ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر از اعضای هیأت امنا و رئیس کمیته امداد به دلیل عملکرد مالی شفاف و سخت‌گیری در روندهای بودجه‌ای، از تمامی مدیران و کارکنان کمیته امداد به خاطر تلاش و خدمت صادقانه در یاری‌رسانی به محرومان تجلیل به عمل آورد.

وی تاکید کرد: گزارش‌های مالی کمیته امداد و عملکرد این نهاد طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که روند امور در این نهاد همه ساله رو به رشد بوده و شاهد ارتقای فعالیت‌ها در کمیته امداد هستیم.

بر اساس ماده ۱۲ اساس‌نامه کمیته امداد، نظارت بر عملکرد این نهاد و مؤسسات و واحدهای تابعه و وابسته به آن بر عهده معاونت نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری بوده و هر ساله علاوه بر نظارت نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات کشور، عملکرد کمیته امداد توسط مؤسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس مستمر از سوی دفتر مقام معظم رهبری مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مؤسسه حسابرسی مفید راهبر به منظور اعمال نظارت و ارتقای سطح کیفی اطلاعات و گزارش‌های مالی و مدیریتی بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی و ارائه خدمات حرفه‌ای به دستگاه‌ها و مؤسسات تحت پوشش دفتر مقام معظم رهبری به عنوان مؤسسه غیرتجاری انتفاعی در اواخر سال ۱۳۷۱ تأسیس و بر اساس مصوبه مورخ ۱۷/‏۰۵/‏۱۳۸۰‬ هیأت وزیران به عنوان مؤسسه حسابرسی عضو «جامعه حسابداران رسمی ایران» به رسمیت شناخته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =