تهران آماده گسترش همکاری‌ها با بانکوک در همه زمینه‌هاست

رئیس‌جمهور با اشاره به روابط بیش از ۴۰۰ ساله ایران و تایلند تاکید کرد: تهران برای توسعه همکاری‌های دوستانه با بانکوک ارزش زیادی قائل است و آماده گسترش این همکاری‌ها در همه زمینه‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان روز سه‌شنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید تایلند در تهران، با استقبال از همکاریهای علمی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش سطح روابط دو کشور وجود دارد که امیدوارم در دوران ماموریت شما به عنوان سفیر جدید، از این ظرفیت‌ها نهایت بهره برداری انجام گیرد.

روحانی همچنین خواهان اجرای کامل توافقات مشترک دو کشور شد.

وراووت پونگ پرایاپانت سفیر جدید تایلند در تهران نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود گفت: قرن‌ها روابط ایران و تایلند و روابط دیپلماتیک رسمی ۶۵ ساله فرصت مناسبی برای تعمیق بیش از پیش همکاری‌های مشترک ایجاد کرده و بانکوک مصمم است روابط خود را با تهران در همه عرصه‌های موردعلاقه گسترش دهد.

سفیر جدید تایلند در تهران اظهار داشت: تایلند خواهان حضور گسترده‌تر دانشجویان تایلندی در ایران و تحصیل در رشته‌های مختلف است و این موضوع بی تردید در تقویت همکاری‌های دو ملت و دو دولت بسیار نقش آفرین است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =