اختلاف‌نظرهای سیاسی مسئولان راه را برای نفوذ دشمنان هموار می‌کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: مسئولان نباید با اختلاف‌نظرهای سیاسی میدان را برای حضور دشمنان آماده کنند؛ چراکه استکبار به دنبال دلسردکردن مردم از نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در چند سال اخیر جریانات نفوذی وابسته به غرب و آمریکا با همراهی رسانه‌های غربی تلاش بسیاری کردند تا با بزرگنمایی برخی از مشکلات اقتصادی باعث جدایی مردم و نظام شوند. عملکرد برخی از مسئولان یا رخ دادن برخی وقایع گاهی به این جریانات کمک می‌کند. در میان کارشناسان نظرات و تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد و برخی اختلافات سیاسی بین مسئولان را عامل نفوذ دشمنان می‌دانند و برخی دیگر  مشکلات اقتصادی و معیشتی را عامل دلسردی مردم می‌دانند.

ایمان فتوتی در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره عملکرد برخی از دولتمردان و نحوه تعامل بین قوای سه گانه کشور بیان کرد: مسئولان قوا باید در نظر داشته باشند که نمایندگان انقلاب نزد مردم هستند و اگر خطایی از آنها سر بزند، به پای انقلاب نوشته می‌شود و به آرمان‌ها و اصول نظام اسلامی لطمه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر جریانات نفوذی غرب و استکبار در تلاش هستند تا با ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام، مردم را نسبت به انقلاب دلسرد یا دلزده کنند. در این راستا مسئولان نباید با اختلاف نظرهای سیاسی میدان را  برای حضور دشمنان آماده کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در این میان وظیفه دارد، بر عملکرد دولت‌ و اجرای قوانین تصویب شده نظارت کافی داشته باشد و اگر در اجرای قانون تعلل عمدی یا غیرعمدی وجود دارد، بر اساس اختیارات قانونی خود به دولتمردان تذکر دهند. 

وی با اشاره به وجود برخی اختلاف‌نظرهای سیاسی و جناحی بین مجلس شورای اسلامی و دولت اضافه کرد: مسئولان نباید بر اساس مسائل فردمحور و تفکرات منفعت‌طلبانه قوانین کشور را نقض کنند و برای خوش‌خدمتی به غرب هر کاری انجام دهد. 

فتوتی مطرح کرد: برخی  مسئولان به ظاهر مسلمان باید بدانند که حتی در تفکرات لیبرال منشانه؛ تمکین به قانون و رعایت مسائل حکومتی در تمام کشورهای جهان اول و پیشرفته وجود دارد و آنها نمی‌توانند بر اساس سلایق فردی رفتار کنند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر شرایط  کشور در حوزه بین‌الملل ناآرام است و مسئولان باید فارغ از جناح‌بندی‌های دروغین و منفعت‌طلبانه که با شرایط واقعی جامعه همخوانی ندارد، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جزو معدود حکومت‌های ‌اسلامی در جهان است که مبانی اسلامی به گونه صحیح در آن اجرا می‌شود و پس از نظام طاغوت در ایران حکومت را به دست گرفته است.

به گفته فتوتی، مسیر خدمت و انجام وظیفه مسئولان انقلابی‌ها، غیرانقلابی‌ها، عاقلان، خائن‌ها و ساده لوحان یکسان نیست و با بررسی کارنامه عملکردی مسئولان می‌توان پی برد که آنها در چه مسیری قرار دارند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار تنها برای ایران مشکلات ایجاد کرده است، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در معاهده برجام نشان داد که در مواجهه با ایران هیچ هدف‌گذاری ملموسی جز ضربه زدن به انقلاب ندارد و مسئولان به‌ویژه دولتمردان نباید به فکر مذاکرات با آمریکا باشند؛ چرا که هیچ خیری در آن برای ملت نهفته نیست.

وی  با تاکید بر اینکه مسئولان باید با همکاری و هماهنگی موجب هم‌افزایی در انجام امور کشور شوند، گفت: مردم از مسئولان قوای مجریه، مقننه و قضائیه انتظار دارند با کنار گذاشتن سلایق سیاسی از ظرفیت‌های مغفول در کشور استفاده کنند.

فتوتی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم یادآور شد: مردم با وجود مشکلات هنوز اعتماد و باور خود را به انقلاب اسلامی از دست نداده‌اند، در نتیجه مسئولان نیز باید برای حفظ و اعتلای نظام تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =