معیارهای دهگانه ارزشیابی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی بازنگری می‌شود

دهمین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در دهمین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت مجازی برگزار شد، درخواست راه ­اندازی 5 نشریه جدید از سوی واحدهای دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه با درخواست 2 عنوان نشریه در گروه های فنی ـ مهندسی و علوم پایه مربوط به واحدهای اهواز و تبریز دانشگاه آزاد اسلامی موافقت شد.

همچنین در این جلسه پیشنهادات مربوط به تغییر ارکان و تغییر دوره انتشار تعدادی از نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد به وضعیت نشریات غیر­فعال واحدهای دانشگاهی رسیدگی و با در نظر گرفتن امکان ادامه فعالیت نشریه و چاپ به صورت مشترک با سایر نشریات فعال که دارای حیطه مشابه باشند، یا انتقال امتیاز نشریه به واحدهای متقاضی که پتانسیل چاپ آن را دارا باشند، اقدامات لازم صورت پذیرد تا از حالت غیر فعال خارج شوند.

در این جلسه تأکید شد که با توجه به رویکردهای جدید در حمایت و توسعه نشریات علمی دانشگاه به ویژه تأکید بر چاپ مقالات دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نشریات دانشگاه آزاد اسلامی، معیارهای دهگانه ارزشیابی نشریات دانشگاه بازنگری و با در نظر گرفتن شاخص های تعیین شده توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و همچنین شرایط جدید دانشگاه به روز رسانی و دوباره تدوین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =