پهپاد کوچک تاشو ۴۵۰ کیلوگرم بار حمل می‌کند

یک شرکت تجاری از تولید پهپادی به نام دراگون اچ خبر داده که توسط کاربران قابل مونتاژ است و با استفاده از آن می‌توان تا حداکثر ۴۵۴ کیلوگرم بار حمل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از نیواطلس، یکی از نقاط ضعف پهپادها توانایی محدود آنها برای حمل بار سنگین است. اما پهپاد جدیدی که توسط شرکت ZM Interactive در سان فرانسیسکو تولید شده با استفاده از بازوهای قدرتمند خود می‌تواند صدها کیلوگرم بار حمل کند.

بدنه این پهپاد از فیبرکربن تولید شده و کاربران بر اساس وزن بار در نظرگرفته شده برای حمل می‌توانند شش، هشت یا دوازده موتور آن را فعال کنند. بازوهای این پهپاد که محل نصب پره های آن نیز هست، قابل تازدن هستند تا حمل و نقل و قراردادن پهپاد مذکور در جعبه راحت تر شود.

مونتاژ و راه اندازی این پهپاد در عرض چند دقیقه ممکن است و علاوه بر این می‌توان برخی تجهیزات اضافی را برای انجام اموری همچون خاموش کردن آتش، بذرپاشی، نقشه برداری سه بعدی و غیره بر روی آن نصب کرد.

یک مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر از این پهپاد قادر به حمل ۶.۸ کیلوگرم بار برای مدت حداکثر ۳۵ دقیقه است. زمان عرضه و قیمت این پهپادها هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =