یورش نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس»/ ۱۴ فلسطینی زخمی شدند

یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «نابلس» و درگیری شدید آنها با فلسطینیان به زخمی شدن ۱۴ شهروند فلسطینی منجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری به صورت وحشیانه یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به شهر نابلس درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. نظامیان صهیونیست از گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شبکه المیادین اعلام کرد که در جریان درگیری مذکور ۱۴ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند. این شبکه تأکید کرد که در میان زخمی شدگان حال ۲ نفر وخیم گزارش شده است.

روز دوشنبه نیز فلسطین الیوم اعلام کرد که به دنبال وقوع درگیری‌های شدید در کرانه باختری و قدس اشغالی دهها شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شدند. اخیراً هم یک شهرک‌نشین صهیونیست به وسیله خودروی خود ۲ شهروند فلسطینی را زیر گرفت.

پیشتر کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای به ارائه گزارشی از اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی پرداخت. کمیته مذکور در بیانیه خود اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی یعنی ماه نوامبر بیش از ۴۰۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین عنوان کرد که در حال حاضر بیش از ۴ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سَر می بَرند که عمدتاً بدون محاکمه به زندان افتاده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =