مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی(ره) معرفی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور مسئولان سازمان بسیج دانشجویی استان تهران معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم معارفه محمدمهدی خلیلی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور رئیس این دانشگاه و مسئولان ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران برگزار شد.

لزوم تعامل سازنده با دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این مراسم با بیان جایگاه والای بسیج در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: از افتخارات این واحد دانشگاهی است که اعضای هیئت رئیسه آن جزء استادان بسیجی بوده و این‌جانب نیز همواره به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم.

سعید قاضی‌مغربی با بیان اینکه علی خلیلی از دانشجویان رشته علوم قرآنی در مقطع دکتری است، ابراز امیدواری کرد که وی با توجه به  منویات مقام معظم رهبری در راستای جذب حداکثری در این حوزه تلاش کند و تعامل خوب و سازنده‌ای را با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ایجاد کند.

وی با بیان هماهنگی و تعامل سازنده بسیج دانشجوی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان با یکدیگر و با سایر بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، برای مسئول جدید بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدمهدی خلیلی ثمرین IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      1 0
      ضمن تشکر از خبر درج شده، اشتباه بودن نام اینجانب را به خبرگزاری ایلنا نیز یادآور شدم. نام صحیح اینجانب محمدمهدی است نه علی!