آرزوی هواداران پرسپولیس بازی با بایرن مونیخ است/ تمجید از برانکو

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس تیمی با ذهنیت قهرمان ساخت، به بازی با اولسان در فینال آسیا اشاره کرد و گفت: رویای هواداران ما بازی با بایرن مونیخ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت فیفا، وقتی بشار رسن هافبک عراقی در تابستان سال ۲۰۱۷ وارد تهران شد به سختی می‌توانست تصور کند در سه فصل با تیم پرسپولیس در دو فینال آسیا شرکت می‌کند. اولین بازی فینال اواخر سال ۲۰۱۸ رخ داد اما در نهایت «ارتش سرخ» شکست خورد که در مجموع ۲ بر صفر به کاشیما آنتلرز باخت.

برای رسن و هم تیمی‌هایش این ناامیدی اولیه تبدیل به انگیزه‌ای برای ادامه موفقیت‌های لیگ ایران شد. وی سپس با پرسپولیس به بار عنوان قهرمانی در لیگ را به دست آورد؛ قبل از آنکه با پرسپولیس دوباره به فینال آسیا برسد؛ جایی که روز شنبه آینده غول ایرانی برای تعیین قهرمان قاره آسیا در ورزشگاه الجنوب در قطر به مصاف تیم اولسان کره جنوبی می‌رود.

رسن در این خصوص به سایت فیفا گفت: اعتبار و قدرت پرسپولیس باید به برانکو ایوانکوویچ تعلق بگیرد که تیمی با ذهنیت برنده ساخت. علیرغم از دست دادن بازیکنان اصلی در چهار سال، هرگز این مسئله روی تیم تاثیر نگذاشت. حتی امسال مربی ما در لیگ قهرمانان آسیا پنج بازیکن جدید استفاده کرد که نشان می‌دهد تیم ما قدرتمند است.

این هافبک عراقی در خصوص شکست دو فصل پیش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: می‌خواستیم در آن سال عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم اما شانس با ما نبود.

رسن در پاسخ به این سئوال که مشکلات پرسپولیس برای رسیدن به فینال امسال چه بوده است؟ توضیح داد: ما بازی‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. رسیدن به فینال آسان نبود بخصوص بعد از شروع بد در لیگ قهرمانان و به دست آوردن تنها یک امتیاز از دو مسابقه. بعد از تصمیم گیری برای انجام مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر، اوضاع بهتر شد. باوجود اینکه مقابل تیم‌های قدرتمند غرب آسیا قرار گرفتیم، همه چیز را برگرداندیم. انجام هر سه روز یک بازی هم بسیار دشوار بود اما اکنون تا رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا فقط یک بازی فاصله داریم.

وی درباره تیم اولسان گفت: اولسان تیم بسیار خوب و سختی است. ما بازی آنها مقابل ویسل کوبه ژاپن را تماشا کردیم. ویسل خودش نزدیک به پیروزی بود اما آنها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و اولسان پیروز شد. مانند همه تیم‌های شرق آسیا، اولسان بازیکنانی با سرعت، قدرت و نظم تاکتیکی دارد و مطمئناً آنها به دلیل شانس، در فینال نیستند. تعیین قهرمان دشوار است. هر تیمی که کمترین اشتباه را انجام بدهد، قهرمان خواهد شد.

به گزارش سایت فیفا، تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در جام جهانی باشگاه‌های فیفا حضور خواهد داشت. رسن که سه روز بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا تولد ۲۴ سالگی خود را جشن خواهد گرفت، گفت: بازی در جام جهانی باشگاه‌ها انگیزه مضاعفی برای هر دو تیم و به ویژه برای پرسپولیس است. این فرصت خوبی می‌دهد تا برابر تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ بازی کنیم و با ستاره‌های جهان روبرو شویم؛ چیزی که هواداران ما آرزوی آن را دارند.

رسن در پایان گفت: این واقعیت که قطر میزبان جام جهانی باشگاه‌ها و سپس جام جهانی در سال ۲۰۲۲ خواهد بود برای من ویژه است، زیرا من در تعدادی از استادیوم‌هایی که میزبان بازی‌ها در این مسابقات هستند بازی کرده‌ام. این سازماندهی استثنایی بود و استادیوم‌ها فوق العاده بودند. من شخصاً امیدوارم که با تیم ملی (عراق) فرصت بازی دوباره در این مکان‌ها را داشته باشم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =