محدودیت تردد شبانه در تهران را از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر دهید

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر داده تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار محمد حسین حمیدی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام محدودیت‌های تردد و اینکه رانندگان می‌بایست قبل از ساعت ۲۱ به منزل و یا مقصد برسند شاهد حجم بالای ترافیک در این ساعات در تهران هستیم.

وی گفت: رانندگان طبیعتاً می‌خواهند با عجله و هرچه زودتر در بین ساعت‌های ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به مقصد رسیده و توسط دوربین‌ها جریمه نشوند، این عجله و شتاب و به تعویق انداختن سفر و موکول نمودن تردد در ساعات پایانی محدودیت‌ها، معضلات ترافیکی بسیاری را برای شهر تهران به وجود آورده است.

سردار حمیدی افزود: در این بین چنانچه ریزش نزولات آسمانی و بارندگی نیز روی دهد، مزید بر علت شده و بر حجم ترافیک می‌افزاید، چرا که اکثر شهروندان در این شرایط از خودروی شخصی استفاده نموده و با بیرون آوردن خودروهای خود بر ترافیک شهر تهران می‌افزایند.

سردار حمیدی بیان داشت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱:۰۰ به ۲۲:۰۰ تغیر داده تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کرده و شهروندان نیز بتوانند در تصمیم گیری های خود بهتر عمل نموده و قبل از ساعت اعلامی به مقصد برسند.

وی گفت: حجم ترافیکی که در این ساعات در تهران شاهد آن هستیم امید است با اجرای ساعت جدید برطرف و رفع گردد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1084414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =