استفاده از ظرفیت هیئت‌های اندیشه‌ورز و گروه‌های آموزشی در کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: از ظرفیت استادان همه گروه‌های آموزشی، حتی سایر واحدهای دانشگاهی و هیئت‌های اندیشه‌ورز در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی استفاده می‌شود.

زهرا حیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن تمامی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه اظهار کرد: در این مدت فضای مجازی و بستر شبکه‌های اجتماعی به‌منظور ارتباط با دانشجویان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به رویکرد جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی در سازمان مرکزی دانشگاه در ارتباط گیری و تعریف برنامه برای خانواده‌های استادان، کارکنان و دانشجویان سعی کرده‌ایم در این حوزه نیز ورود کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بیان کرد: پایش سلامت کارکنان به‌صورت مستمر در این مدت صورت گرفته و جزء اقداماتی از این دست است. 

حیرانی درباره برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مرکز مشاوره واحد پرند عنوان کرد: کارگاه‌هایی مجازی برای دانشجویان و کارکنان با محوریت  «تحکیم بنیان‌های خانواده» و  «ازدواج» پیش‌بینی و برگزار شده است.

وی ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در این واحد دانشگاهی دنبال می‌شود. در راستای رویدادهای تقویمی و ملی نشست‌هایی در خصوص موضوعاتی چون استکبارستیزی و هویت دانشجویی برگزار شده است. کرسی دیگری برای بررسی ابعاد حماسه 9 دی پیش‌بینی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند درباره استفاده از ظرفیت استادان در کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی گفت: در سال‌های پیش نیز کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشجویی برگزار شده ولی درصد مشارکت بالایی از سوی استادان وجود نداشته است. با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز استادان(گروه‌های معارف) و دانشجویان این مشارکت افزایش پیدا می‌کند.

حیرانی سیاست‌های جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد را در حوزه کرسی‌ها تحولی و رو به رشد خواند و خاطرنشان کرد: بنا داریم از ظرفیت استادان همه گروه‌های آموزشی، حتی سایر واحدهای دانشگاهی بهره‌گیری کنیم. به‌طور مثال با رایزنی‌هایی می‌توان از ظرفیت استادان گروه علوم سیاسی واحد رباط کریم در کنار استادان گروه معارف واحد پرند نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =