جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، جلسه هم‌اندیشی مشاوران ایده پرداز با حضور دکتر نفیسه فیاض بخش مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده و رئیس کارگروه ویژه این امور امروز به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فیاض بخش در این جلسه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: از تمام زحمتکشان کادر درمان کشور که در طول یکسال اخیر فداکارانه از جان، خانواده، آسایش و رفاه خود گذشتند، تشکر می کنم و امیدوارم بزودی شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا در کل جهان باشیم.

مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مسأله محور و اجتماعی است، تدوین نظام موضوعات زن و خانواده در دستور کار این دفتر قرار گرفت و تا حدود زیادی نظام موضوعات در این حوزه شناسایی و جمع بندی شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی، عالی ترین سنگر علمی، پژوهشی و آموزشی است که باید مشکلات کشور توسط این دانشگاه که دارای نیروی انسانی توانمند و متخصص است، برطرف شود.

 فیاض بخش با تأکید بر فعال سازی دفاتر مشاوره در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره باید شامل حال همه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی و خانواده های آنان شود.

عصمت سوادی مدیر کل امور زنان و خانواده نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه واحدهای دانشگاهی مادر در سراسر کشور اظهار داشت: در همین راستا شیوه نامه خانه فرشتگان (مهدکودک ها) با روش نگه داری کودک از دیدگاه تربیت اسلامی تدوین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =