رضاییان در لیست مازاد الدحیل/ خداحافظی با جام جهانی باشگاه‌ها!

یک روزنامه قطری از حضور رامین رضاییان در لیست مازاد سرمربی تیم فوتبال الدحیل و انتقال قرضی او به تیم السیلیه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روزنامه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی به تغییرات قابل انتظار در تیم الدحیل در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت و از «یوسف المساکنی» تونسی، «مهدی بن عطیه» مراکشی و رامین رضاییان ایرانی به عنوان سه بازیکنی یاد کرد که در لیست مازاد سرمربی الدحیل هستند و انتظار می‌رود در نقل و انتقالات زمستانی جدا شوند.

این روزنامه نوشت: «صبری لاموشی سرمربی الدحیل به عنوان بخشی از آماده سازی تیمش برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها که قرار است در ماه فوریه برگزار شود، به دنبال ایجاد تغییرات زیادی در لیست تیمش با چند بازیکن داخلی و خارجی است … لاموشی در تلاش است تا تیم خود را از نو تنظیم کند. پیش بینی می‌شود یوسف المساکنی اولین بازیکنی باشد که در نقل و انتقالات زمستانی از الدحیل خارج می‌شود. مساکنی به دلیل مصدومیت‌هایی که کار او را مختل کرد، در این فصل زیاد برای الدحیل بازی نکرد و انتظار می‌رود او به یک تیم جدید قطری یا خارجی منتقل شود.»

در ادامه گزارش استاد الدوحه آمده است: «دومین بازیکنی که انتظار جدایی اش وجود دارد، رامین رضاییان است که پیش بینی می‌شود به یک تیم قطری دیگر قرض داده شود؛ جایی که خبر انتقالش به تیم السیلیه گزارش شده است. رضاییان در آخرین نقل و انتقالات تابستانی از تیم الشحانیه به تیم الدحیل پیوست و یکی از نفرات اصلی ولید الرکراکی سرمربی سابق الدحیل بود. با آمدن صبری لاموشی و تمایل او به جذب یک بازیکن آسیایی دیگر، بازیکن ایرانی دیگر مورد علاقه او نیست. این تغییرات ممکن است شامل مهدی بن عطیه مدافع مراکشی هم بشود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1084757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =