آیین گرامیداشت روز پرستار در سمنان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز پرستار هم‌زمان با ولادت حضرت زینب(س) با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، عصر دیروز در محوطه بیمارستان شفا سمنان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم گرامیداشت روز پرستار و میلاد باسعادت بزرگ پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری(س) با حضور عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، در محوطه بیمارستان شفا سمنان برگزار شد.

در این مراسم که در شرایط کرونایی و با شرکت اعضاء هیات علمی دانشکده پزشکی واحد سمنان، کادر درمان بیمارستان شفا و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و همراهی اقشار مردمی حاضر در بیمارستان برگزار شد از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت کشور تقدیر شد.

اجرای سرود، اهدا لوح، گل و شیرینی به پرستاران از جمله برنامه‌های این مراسم بود که به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و روابط عمومی بیمارستان شفا برگزار شد.

در ادامه این مراسم خالصی دوست به‌اتفاق حجت‌الاسلام کهساری و جمعی از مدیران و مسئولان واحد سمنان با حضور در دفتر مجید مطلبی رئیس بیمارستان ضمن پاسداشت مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های کادر درمان برگسترش روابط میان دانشگاه آزاد اسلامی و بیمارستان شفا تاکید کردند.

1

3

1

بیمارستان شفا سمنان از جمله مراکز درمانی طرف قرارداد در موضوع همکاری در اجرای برنامه‌های آموزشی، کارآموزی، کارورزی و امتحان جامع بالینی دانشجویان علوم پزشکی در رشته‌های پرستاری و مامایی واحد سمنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084784

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =