معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران معرفی شد

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مراسم تکریم و معارفه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،  صبح امروز در مراسمی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و با حضور دکتر اقراریان، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان، روسای دانشکده ها و بیمارستانها، استادان، مدیران و برخی کارکنان و دانشجویان مراسم تکریم و معارفه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.


در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی، مسول دفتر نهاد مقام معظم رهبری از تدوین الگوی تربیتی با همفکری و هم اندیشی اساتید و حمایت ریاست دانشگاه خبر داد و گفت: ماموریت ما در کلیه بخشهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تربیت همه جانبه و جامع نسل آینده است. در این مسیر حمایت و نگاه راهبردی ریاست دانشگاه باعث رشد ویژه شده است.
وی در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه تمدن ساز اظهار کرد: انقلابی و اسلامی بودن مصداق اولویت ها و شاخص هایی است که می تواند ما را به سمت جلو پیش ببرد. تمدن فقط به دین و دیانت نیست بلکه شامل همه موارد می شود.


در ادامه  این مراسم خوشدل ضمن خوشامدگویی به مدعوین بویژه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، بار دیگر میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت مقام پرستار را تبریک گفت و از زحمات دلسوزانه کادر درمان تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید بر تدوین و اجرای منشور تربیتی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: ایجاد تعهد حرفه ای و اخلاق حرفه ای عمیق و شخصیت ساز برای دانشجویان، حرکتی است که در عرصه فعلی، برای تبدیل به دانشگاه اجتماعی شدن شکل گرفته و انشالله با معاونت فرهنگی دانشجویی جدید نیز شاهد شتاب و پیشرفتهای چشمگیری در این عرصه خواهیم بود.

خوشدل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات میرمسعود فاطمی، در دوران تصدی مسولیت، برای حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین رسولی به عنوان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و از کلیه حاضران در جلسه و مسولان خواست تا در مسیر پیش رو وی را همراهی کنند. 


سپس اقراریان با تبریک روز پرستار و تجلیل از زحمات ایشان از بیانات مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب، گفتگو، مهارت، اعتماد به جوانان و سلوک مدیران به عنوان کلید حل مشکلات جاری نام برد و از همه مسولان خواست تا ضمن برنامه ریزی های بلند مدت در اجرای مسائل جاری نیز اهتمام ورزند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: با توجه به دغدغه فرهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، مسولان فرهنگی این دانشگاه می توانند با طیب خاطر به تربیت نسل سوم و چهارم انقلاب بپردازند و به زودی به جایگاه دانشگاه تمدن ساز دست یابند.


در ادامه این مراسم از زحمات دکتر فاطمی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رسولی محلاتی به عنوان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران معرفی شد.


حجت الاسلام و المسلمین رسولی در بخشی از سخنان خود از ارتقای علمی، فرهنگی و سیاسی اساتید، استفاده از ظرفیت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و تشکلها، توجه به تربیت بدنی و اولویت بندی بودجه و طرح های فرهنگی به عنوان مهمترین برنامه های در دستور کار نام برد.

کد خبر: 1084832

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =