پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان وام کرونایی به فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دریافت ٢٠٠ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی از دولت خبر داد و گفت: این وام صرف تکمیل پروژه‌های زیرساختی فرودگاه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) محمد مهدی کربلایی امروز دوشنبه در نشست خبری که در فرودگاه امام خمینی برگزار شد، گفت: درآمدهای شهر فرودگاهی امام خمینی در پی سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی و شیوع ویروس کرونا تا ٨٥ درصد کاهش یافت به همین دلیل وام کرونایی به فرودگاه امام هم تعلق گرفت که ٢٠٠ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی از دولت دریافت کردیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به اینکه قرار بود این وام را فقط شرکت‌های حمل و نقلی متضرر از کرونا دریافت کنند، گفت: به دلیل سیاست‌های بالادستی مربوط به توسعه فرودگاه و تبدیل آن به هاب (قطب) اول بار و هاب دوم مسافری و تعطیل نشدن فرودگاه این وام به ما هم تعلق گرفت.

وی همچنین از اختصاص بودجه ٥ میلیاردی در لایحه بودجه ١٤٠٠ برای شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد و گفت: فرودگاه همچنین هزار میلیارد تومان مطالبات معوق دارد که سعی داریم با دریافت آنها برای امور جاری خرج کنیم و وام ٢٠٠ میلیاردی را برای تکمیل زیر ساخت فرودگاه هزینه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تکمیل پروژه اصلاح و نوسازی باند فرودگاه امام را از جمله محل‌های صرف وام کرونایی اعلام کرد و ادامه داد: هم چنین تکمیل زیر ساخت منطقه آزاد و ویژه شهر فرودگاهی در دستور کار است تا بتوانیم سرمایه گذار خارجی را جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1084876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =