کشف و ضبط مقادیر زیادی از تسلیحات تکفیری‌ها توسط «حشد شعبی»

نیروهای «حشد شعبی» عراق طی عملیاتی در استان «کرکوک» موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به عناصر تکفیری داعش را کشف و ضبط کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سومریه نیوز، سلسله عملیات‌های نیروهای حشد شعبی برای پاکسازی مناطق مختلف از بقایای عناصر تکفیری داعش ادامه دارد. نیروهای حشد شعبی عملیات جدیدی را در محور غربی استان کرکوک ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی در جریان عملیات مذکور موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به عناصر تکفیری داعش را کشف و ضبط کنند. مقامات حشد شعبی اعلام کردند که در عملیات مذکور ۱۵ موشک ساخت اتریش نیز یافت شده است.

روز گذشته نیز نیروهای حشد شعبی طی عملیاتی در استان الانبار موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به داعشی ها را کشف و ضبط کنند. عملیات پاکسازی مناطق و استان‌های دیگر از لوث داعش توسط حشد شعبی همچنان ادامه دارد.

در اوایل هفته جاری هم حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای ادعاها درباره تشکیل حشد کردی در استان کرکوک را تکذیب کرد. در بیانیه حشد شعبی عراق آمده است: ضمن تاکید بر عدم صحت اینگونه اخبار تاکید می‌کنیم که حشد شعبی برای حمایت از تمام شهروندان بدون هیچ تبعیضی در کرکوک حضور دارد. حشد شعبی در بیانیه خود افزود: اینگونه اخبار که هر از گاهی برای تضعیف دستاوردهای امنیتی منتشر می‌شود بر عملکرد نیروهای ما در خدمت به کرکوک تأثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =