درخشش دانشجویان واحد دامغان در امتحانات جامع داروسازی کشور

دانشجویان دکتری عمومی داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان موفق به کسب رتبه ممتاز در آزمون جامع دانشجویان داروسازی در کشور شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،  بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 22 نفر از دانشجویان ورودی 1394 دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان موفق به کسب نمره قبولی شدند که میانگین نمرات آنها 137.18 بوده و از سطح میانگین کشور، بالاتر و این دانشجویان حائز رتبه برتر کشوری در بین 18 دانشکده داروسازی شدند.

دکتر نعمت‌اله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با اشاره به توفیقات دانشجویان داروسازی در دو سال اخیر گفت: در این آزمون که در شهریور ماه 99 برگزار شد، دانشجویان واحد دامغان بار دیگر در جایگاه برتر معرفی شدند.

وی افزود: دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از مهر ماه 93 با پذیرش 30 دانشجو کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر، دو گروه از دانشجویان ورودی 93 و 94، موفق به دانش‌آموختگی شده‌اند و در دو سال اخیر این دانشجویان، بین 18 دانشکده داروسازی کشور موفق به کسب رتبه برتر در ایران شدند.

دکتر فرزاد کهریزی رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان نیز گفت: طناز افتخاراردبیلی، رضا شریفی، زهرا مرادی و فاطمه سوقندی به ترتیب با 158، 157، 149 و 147 امتیاز، بهترین رتبه‌ها در این آزمون را کسب کردند و نکته قابل توجه اینکه تمامی دانشجویان شرکت کننده از واحد دامغان، موفق به قبولی در این آزمون شدند.

وی ادامه داد: دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان، تلاش می‌کند با صنعت داروسازی کشور در ابعاد متعدد علمی و تولیدی همراه شود و در حال حاضر مرکز رشد علوم دارویی واحد دامغان با همراهی این دانشکده، موفق شده تلاش‌های پژوهشی خود را با تشکیل هسته‌های علمی با دامنه تحقیقات اصولی و پایدار به ظهور و بروز برساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084941

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =