ترخیص ۹۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونا از مراکز درمانی ناجا

معاون بهداد ناجا با اشاره به پذیرش بالغ بر ۲۲۲ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی ناجا از بهبودی و ترخیص ۹۰ درصد از بیماران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار محمدرضا حسینی در مراسم گرامی داشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، در بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا و ارتباط ویدئو کنفرانسی با بیمارستان‌های ناجا با بیان اینکه در ساختارهای ارزشمند نظام سلامت در اقصی نقاط دنیا، پرستاران در خط مقدم حوزه‌های سلامت قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال ۲۰۲۰ به عنوان پرستاری از دنیا برای سلامتی از سوی سازمان بهداشت جهانی و همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در سال جاری، نقش حیاتی پرستاران بیش از پیش مشهود شده است.

وی ادامه داد: در چند ماهه اخیر، تقابل جبهه سلامت با ویروس کرونا حال و هوای از خودگذشتگی های ۸ سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد و در این جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم به تن کرده و برای حفظ سلامتی مردم به میدان آمده اند و تعدادی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران به خیل عظیم شهدا پیوستند.

حسینی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری که یک شهید مرتضی آوینی دیگر نیاز است تا حماسه‌ها و صحنه‌های بی بدیل مدافعان سلامت را به تصویر بکشد.، تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های مستمر یکایک همکاران پر افتخار حوزه بهداشت و درمان ناجا به ویژه کادر پرستاری که از زمان شیوع ویروس کرونا بدون هیچ چشمداشتی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی حضور فعال و ایثارگرانه داشته اند و برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت بیماران تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم.

معاون بهداد ناجا با اشاره به پذیرش بالغ بر ۲۲۲ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی ناجا از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون اظهار کرد: بالغ بر ۶ هزار نفر از خدمات پاراکلینیکی و بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر از خدمات سرپایی این مراکز بهره مند شدند و در این راستا ۹۰ درصد بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

حسینی در پایان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری مجدانه فرمانده و معاونان ناجا اظهار امیدواری کرد: با تدابیر هدفمند و هوشمندانه فرماندهی ناجا روند خدمات رسانی مراکز درمانی ناجا تا پایان همه گیری کرونا همچنان با قوت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =