مراسم تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد

مراسم تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران و مدافعان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به صورت مجازی در واحد شیراز برگزار شد.

پرستار تیماردار جسم و التیام بخش روح بیمار است

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در این مراسم خطاب به پرستاران و مدافعان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: خداوند توفیق بزرگی به شما عنایت کرده است. مردم قدردان زحمات پرستاران هستند. با وجود بیماری منحوس کرونا اهمیت کار پرستاران بیش از پیش برای مردم روشن شده است.

وی اظهار داشت: پرستاران در سخت ترین شرایط با بیمار مواجه می شوند و او را درمان می کنند، پرستار تیماردار جسم و التیام بخش روح بیمار است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: سربلندی، سرافرازی، مجاهدت و ایثار را در مجموعه کادر درمان شاهدیم و قدردان زحمات آنان هستیم، ان شاأالله با لطف خداوند متعال و با سربلندی و پیروزی و افتخار آفرینی این بیماری را پشت سر بگذاریم.

کادر درمان کشور باید با آرامش خدمات پزشکی ارائه دهند

آیت الله دژکام نیز در این جلسه با بیان اینکه روز پرستار روز بسیار مهم در فرهنگ کشور ایران است، گفت: در دانش پرستاری یکی از سرفصل های مهم، بحث اخلاق پرستاری است. پرستاران باید مظهر کمالات یک انسان باشند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای سلامت اظهار داشت: در استان فارس 6 شهید سلامت را از دست دادیم که هر کدام از چهره های ارزشمند کشور بودند.

آیت الله دژکام با آرزوی سلامتی برای همه کادر درمان کشور گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا کادر درمان کشور با کمال آرامش و در صحت و سلامت خدمات پزشکی خود را ارائه دهند.

در این مراسم که به همت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد، کامران باقری لنکرانی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام و المسلمین سجاد نیکخو رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز حضور داشتند.

تقدیر از خانواده های شهدای سلامت و پرستاران

در مراسم تجلیل از پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از خانواده های شهیده مریم رحیمی و شهید محسن خلیلی لوند از شهدای سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و ارسنجان تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از پرستاران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، دانشجویان ممتاز و فعال فرهنگی و بسیجیان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084984

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =