تجدیدمیثاق دکتر جهان‌بین با شهدای گمنام

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین سفر استانی خود با حضور در گلزار شهدای واحد زنجان با شهدای گمنام این دانشگاه تجدیدمیثاق کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در هفدهمین سفر استانی خود، امروز چهارشنبه ۳ دی ماه به استان زنجان سفر کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با شهدای گمنام آرمیده در گلزار شهدای واحد زنجان تجدید میثاق کرد.

شرکت در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی استان زنجان، دیدار با استادان گروه معارف و اعضای بسیج اساتید استان از برنامه‌های دکتر جهان بین در این سفر دو روزه کاری است.

همچنین دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، فعالان کانون های فرهنگی و نشریات دانشجویی از دیگر برنامه‌های هفدهمین سفر استانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جهان بین از ابتدای مسئولیت در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون به 16 استان کشور سفر کرده است که در جریان این سفرها و علاوه بر دیدار با تشکل‌های دانشجویی و استادی از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی واحدهای استانی قرار گرفت.

دکتر جهان بین در شانزدهمین سفر استانی خود هفته گذشته به استان فارس رفت و در این سفر دو روزه، با گروه های مختلف دانشجویان و اساتید دیدار و گفت و گو کرد و در جریان دیدگاه ها و مسائل آنها قرار گرفت.

گفتنی است، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان فارس، با حضور در منزل شهید مدافع حرم، شهید اسکندرزاده به مقام شامخ آن شهید و خانواده محترمشان ادای احترام کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1085111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =