جزئیات نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم اعلام شد

جزئیات دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399» را در راستای فراهم کردن تسهیلات بیشتر در فرآیند بررسی و رسیدگی به درخواست های دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل، ثبت درخواست دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال از تاریخ اول تا 15 دی ماه از طریق سامانه منادا انجام می شود.

دانشجویان متقاضی باید توجه داشته باشند که درخواست نقل و انتقال دانشجویی تنها از طریق سامانه منادا به آدرس https://monada.iau.ir/ امکان پذیر است.

در این دستورالعمل آمده است: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تسهیلات میهمانی به شهر محل سکونت پیش بینی شده که در این خصوص مساعدت لازم به عمل آید.

براساس بندهایی از این دستورالعمل، اخذ رساله در مقطع دکتری تخصصی در واحد دانشگاهی مقصد، برای دانشجویانی که مجوز میهمانی آنان یک نیمسال است، ممنوع است.

همچنین به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست نباشد.

واحدهای دانشگاهی مبداء باید بدون مراجعه حضوری دانشجویان در اسرع وقت(قبل از شروع ثبت نام آموزشی) نسبت به بارگذاری و ارسال لیست دروس از طریق سامانه منادا اقدام کنند تا خللی در انتخاب واحد دانشجویان ایجاد نشود.

همچنین واحدهای دانشگاهی مقصد بلافاصله پس از نهایی شدن نمرات، لیست دروس گذرانده شده دانشجو را به واحدهای دانشگاهی مبداء ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =