برگزاری وبیناری با موضوع مکتب شهید سلیمانی در واحد اهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از برگزار مسابقه کتابخوانی وبیناری تحت عنوان مکتب سلیمانی همزمان با سالگرد سردار دلها در این واحد خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال کرسی آزاد اندیشی با موضوع مشکلات اشتغال‌زایی در واحد اهر برگزار ‌شود.

مرتضی مقتدایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های حضوری امکانپذیر نیست. به همین منظور وبیناری را به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها برگزار خواهیم کرد. همچنین در کنار مسابقه کتابخوانی در خصوص مکتب شهید سلیمانی پیگیری اجرای چندین برنامه در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین وبیناری نیز به مناسبت ۹دی برگزار خواهد شد.

مقتدایی افزود: در شورای فرهنگی نیز مصوب شده که به منظور ترغیب دانشجویان برای مشارکت در جشنواره «از حماسه تا حماسه» ۲ نمره تشویقی برای آنها در نظر گرفته شود.

مقتدایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، با اشاره به اینکه در این واحد دانشگاهی دو مرکز مشاوره امین و  کلینک امین فعال است، گفت:  این مراکز خدمات مشاوره را در بخش‌های مختلف از جمله کاهش استرس، مشاوره‌های تحصلی، مشکلات خانوادگی، ازدواج  به دانشجویان ارائه می‌دهند. تنها بحثی که وجود دارد اکثر دانشجویان تمایل به مشاوره حضوری دارند و ما سعی می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این امکان را برای آنها فراهم کنیم تا از مشاوره‌های این مرکز استفاده کنند. در حال حاضر بیشتر به صورت تلفنی است.

وی تأکید کرد: بیشتر دغدغه های افراد مراجع کننده مباحث ازدواج و اشتغالزایی و تحصیلی است.

مقتدایی با اشاره به اینکه امروزه کرسی‌های آزاداندیشی که به عنوان رویداد ملی از آن یاد می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور چندین جلسه در شواری فرهنگی و بسیج دانشجویی برگزار شده و قرار براین است که کرسی مشکلات اشتغالزایی برگزار شود. نکته قابل توجه اینکه متاسفانه به دلیل پراکندگی کلاس‌های دانشگاه زمان دقیقی را برای برگزار کرسی نمی توانیم مشخص کنیم و این مهم سبب شده که دانشجویان کمتر از این فضاها استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085154

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =