ارائه بسته‌های معیشتی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی/ اتخاذ تدابیر لازم برای اصلاح حقوق کارکنان و اعضای هیئت علمی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسته‌های معیشتی کارکنان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع، نسبت به اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان در آینده‌ای نزدیک اقدام کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی از واحدهای ارومیه، مهاباد و نقده بازدید کرد.

فداکار در جریان این سفر با حضور در جمع روسای واحدهای آذربایجان غربی و نمایندگان کارکنان این دانشگاه با تاکید بر حمایت از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بسته های معیشتی کارکنان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع، نسبت به اصلاح ساختار حقوق و دستمزد کارکنان در آینده‌ای نزدیک اقدام کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت حقوق کارکنان و استادان برخی از واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد: تلاش داریم با تدابیر لازم در کمترین زمان ممکن حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی را اصلاح کنیم و تا پایان امسال کلیه مطالبات کارکنان پرداخت می شود.

وی در خصوص رفع بروکراسی اداری دانشگاه و تسهیل در فرآیند امور، گفت: در راستای چابک سازی فرآیندها بسیاری از امور به استانها تفویض شده است تا از این طریق با کاهش مکاتبات، کارها تسریع شود که این موضوع نیز از جمله سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است.

 فداکار در پایان گفت: تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و بررسی چارت سازمانی استانها در دستور کار شورای دانشگاه در هفته پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085293

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =