مهلت ثبت‌نام در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها فردا به اتمام می‌رسد

فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ روز شنبه ۶ دیماه ۹۹ پایان می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به منظور پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انجام می‌شود.

متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی سراسری- بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا پایان روز شنبه ۶ دی ماه ۹۹ است و با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست.

افرادی که پیش از این نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند می‌توانند تا پایان روز شنبه ۶ دی ماه ۹۹ نسبت به ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =