انتشار «نوشت‌آیین» تازه‌ترین اثر دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

به تازگی و در نخستین روزهای زمستان ۹۹، اثری از حسین خسروی عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انتشار یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، به‌تازگی و در نخستین روزهای زمستان ۹۹، اثری از حسین خسروی عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انتشار یافت.

مؤلف «نوشت‌آیین» و دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی  اظهار کرد: موضوع این کتاب آیین نگارش شامل نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، نشانه‌گذاری، جدانویسی و ویرایش بوده که با هدف درست‌نویسی و حفظ سلامت زبان، زیبندگی و شایستگی انواع نوشته‌ها تهیه و تدوین شده است.

خسروی عنوان کرد: علاوه بر بیش از ۷۰ عنوان مقاله‌ علمی‌ و پژوهشی، کتاب‌های سایه‌ها (نقد شعر- ۱۳۸۷)، نیستان (منتخب مثنوی و غزلیات مولانا- ۱۳۸۹)، نگاه نو (سبک‌شناسی، نقد و تحلیل متون- ۱۳۸۹)، غزل سرد (شرح اشعار منتخب صائب- ۱۳۹۱)، رونویسی از حافظه‌ درختان سیب (مجموعه داستان- ۱۳۹۵)، عصرانه با کلمات (مجموعه مقاله در نقد- ۱۳۹۶)، طرز ِ نگاه (مجموعه مقاله در سبک‌شناسی- ۱۳۹۶)، مقدمه‌ای بر شناخت سبک هندی (۱۳۹۷)، نگارستان (دست‌چینِ به‌ترین نوشته‌ها و سروده‌های فارسی- ۱۳۹۹)، نوبت عاشقی (شرح غزل سعدی- در آستانه‌ی انتشار) و سطرهایی از کتاب یاسمین (ترجمه‌ی شعر- در آستانه‌ی انتشار) را به چاپ رسانده‌ام.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085346

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =